Renault Clio 1.0 TCe 90 R.S. Line | Groot Scherm | A. Camera | Cruise | Climate | Stoelverwarming | Geen Import

€ 18.745,- incl. BTW

Bouwjaar 12-12-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 45.289 km
Deuren 5
Kenteken R-969-VR Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 67 kW (91 pk)

Renault Clio 1.0 TCe 90 R.S. Line | Groot Scherm | A. Camera | Cruise | Climate | Stoelverwarming | Geen Import


€ 18.745,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 12-12-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 45.289 km
Deuren 5
Kenteken R-969-VR Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 67 kW (91 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Auto Veenendaal
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Einsteinstraat 45
Postcode 3902 HN
Plaats Veenendaal
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 546111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2019 - 2023

Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 405 x 173 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.074 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.609 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 585 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

Sterke styling, uitstekende rijbeleving... Een Renault stelt u niet teleur. Innovatief en fraai, of, zoals ze zelf zeggen: 'Drive for change?. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een driecilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Deze Renault Clio legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten met de verwarmbare voorstoelen. In deze sportstoelen voel je je één met je auto. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Alle belangrijke audiofuncties zijn regelbaar zonder het stuur los te laten. De knoppen bevinden zich onder uw vingers. U rijdt snel, zuinig en zeker naar uw bestemming met het navigatiesysteem. Nieuwe smartphones hebben geen snoeren meer nodig om op te laden. Daarom heeft deze Renault Clio een draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons waarmee u onderweg simpel en effectief voor een volle accu zorgt. Nooit meer te warm of te koud. De electronic climate control zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. De achteruitrijcamera maakt inparkeren gemakkelijker dan ooit. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Renault is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie