Bouwjaar | 13-02-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.552 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RV-146-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-02-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.552 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RV-146-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Handelsondernemening Auto Nedereind |
Contactpersoon | Frijlink |
Adres | Schoolstraat 92 |
Postcode | 3451 AG |
Plaats | Vleuten |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6770703 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autonedereind.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 173 x 145 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.057 kg
Laadvermogen: 564 kg
GVW: 1.621 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 575 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 94 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Deze auto wordt u aangeboden door auto Nedereind. Wij zijn een jong en dynamisch bedrijf, en zijn gevestigd in Vleuten. Erg makkelijk bereikbaar, want we bevinden ons ca 3 minuten van de A2.
Waarom auto Nedereind:
- We zijn al vanaf 2005 gevestigd op onze huidige locatie
- Wij zijn een bij de RDW aangesloten bedrijf
- Wij doen ook al het onderhoud en APK voor uw auto
- Wij hebben een grote werkplaats
- Wij verkopen geen (ex)-schade auto's
- Al onze auto's zijn op Nederlands kenteken
- Wij stellen hier de auto op uw naam, dus hoeft u de 'deur' niet meer uit
- Proefrit ten alle tijden mogelijk
- Lid van occasion garantie plan
- Wij rekenen geen pakketprijzen of rijklaarmaak kosten
- Onze prijzen zijn erg aantrekkelijk
- Inruil is mogelijk
- Financiering mogelijk
- Etc.
Hoe wordt de auto aan u geleverd:
- De auto wordt van binnen en van buiten schoon afgeleverd
- Iedere auto wordt met APK afgeleverd
- Eventuele opmerkingen na de proefrit worden serieus genomen, en verholpen
- De kosten mbt het overschrijven zijn voor onze rekening
- Wij zullen altijd voor u klaar staan
Dus twijfel niet meer en kom naar ons toe om deze occasion te bezichtigen en te proberen!
Tot ziens bij Auto Nedereind.
Met vriendelijke groet,
Hans & Nico
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.