Bouwjaar | 28-08-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.671 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZV-478-R Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 8.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-08-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.671 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZV-478-R Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Versteegh Automotive |
Contactpersoon | M. Versteegh |
Adres | Ter Aaseweg 10b |
Postcode | 3626 AA |
Plaats | Nieuwer ter Aa (breukelen) |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)294 - 232400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.versteeghautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 173 x 148 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.098 kg
Laadvermogen: 541 kg
GVW: 1.639 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 595 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
De Renault Clio Estate verkeert van binnen en buiten in zeer nette staat. De Clio is door de vorige eigenaar keurig bereden, wat goed aan de auto is af te zien. Het onderhoud is volledig uitgevoerd door de en alle onderhoudsbeurten zijn bijgehouden.
Origineel Nederlands geleverde auto inclusief alle documentatie, reservesleutel, afgestempeld serviceboekje en het RDW Tellerrapport.
De Clio is uitgevoerd in de uiterst complete Limited uitvoering. Met onder andere bluetooth, navigatie en een multimedia aansluiting. De aandrijving wordt verzorgd door de betrouwbare 0.9 benzinemotor, welke een gemiddeld verbruik haalt van 1 liter op 16,9 kilometer.
In deze auto beschikt u natuurlijk over een navigatiesysteem. Het audiosysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit, u bedient dit veilig via het stuurwiel. U verwacht natuurlijk airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Stel de cruise control in op de gewenste snelheid en u rijdt comfortabel en zuinig.
U krijgt bij aankoop het RDW Tellerrapport meegeleverd om de kilometerstand te garanderen.
Eventueel inruil mogelijk.
Voor meer informatie en/of het maken van een afspraak kunt u ons altijd bereiken op onderstaand telefoonnummer.
Met vriendelijke groet,
Versteegh Automotive
M. Versteegh
tel. 0294-232400
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.