Renault Captur TCE 90pk Techno ALL-IN PRIJS Camera | Climate | Navi | Parkeersensoren V+A

€ 25.490,- incl. BTW

Bouwjaar 28-02-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 17.252 km
Deuren 5
Kenteken S-400-BT Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Renault Captur TCE 90pk Techno ALL-IN PRIJS Camera | Climate | Navi | Parkeersensoren V+A


€ 25.490,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 17.252 km
Deuren 5
Kenteken S-400-BT Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stam Bilthoven
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres C. de Haasweg 80
Postcode 3721 TK
Plaats Bilthoven
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2252325 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stamrenault.nl.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2022 - 2024

Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 48 liter
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 168 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.196 kg
Laadvermogen: 557 kg
GVW: 1.753 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 645 kg)

Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Renault Top Occasion (24 maanden)

Dit betreft een demonstratievoertuig waarvan wij iedere eerste week van de maand de kilometerstand aanpassen naar de op dat moment actuele stand. Wilt u weten of deze auto beschikbaar is en wat de huidige exacte kilometerstand is? Neem dan contact met ons op, we helpen u graag!

Prijs is geheel rijklaar, inclusief 24 maanden / 30.000 km garantie en onderhoudsbeurt volgens schema!

Rijden in een Franse auto is al decennia een comfortabel genoegen. Vraag het maar aan de fans. Hoort u meteen over de opvallend goede prestaties en de duurzame constructie. Op de teller van deze auto staat slechts 1001 kilometer. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde versnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. In deze Renault profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.

Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Selecteer uw reisbestemming en het navigatiesysteem brengt u snel waar u moet zijn. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook electronic climate control. Nooit meer problemen bij achteruitrijden of inparkeren. De achteruitrijcamera houdt alles in de gaten! Achter het stuur van deze Renault bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Het doek is gevallen voor de ouderwetse autosleutel. Instappen en wegrijden gaat met keyless start. U bedient de cruise control eenvoudig zonder uw handen van het stuur te halen. U bent in deze Renault ook voorzien van lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer.

De automatische veiligheidssystemen in deze Renault fungeren als een extra paar ogen. En dat niet alleen, ze kunnen ook actief ingrijpen, om zo u en uw passagiers te beschermen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeer

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie