Bouwjaar | 23-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 27.077 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-883-ZB Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
€ 23.790,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 27.077 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-883-ZB Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Stam Amersfoort |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gemini 1 |
Postcode | 3824 MH |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 4635104 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun 2021 - jun 2022
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 168 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.196 kg
Laadvermogen: 557 kg
GVW: 1.753 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 645 kg)
Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Prijs is geheel rijklaar, inclusief 12 maanden BOVAG garantie, onderhoudsbeurt volgens schema en nieuwe APK!
Styling en comfort van Franse auto's zijn legendarisch, nog altijd. Maar oh-la-la, de prestaties en rijkwaliteiten maken misschien nog wel meer indruk dan ooit! Een robuuste driecilinder benzinemotor is verantwoordelijk voor de aandrijving van deze SUV. In deze Renault profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Twijfelen hoeveel ruimte u achter de auto heeft? Met de achteruitrijcamera weet u altijd hoeveel centimeter! Communiceren met uw auto? Dat gaat via remote services. Met uw smartphone maakt u waar dan ook contact om allerlei functies te checken of te activeren. Het audiosysteem met DAB-ontvangst en het navigatiesysteem bedient u veilig met knoppen op het stuur. De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Ook cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, boordcomputer en lederen versnellingspook zijn aan boord.
Elektronische veiligheidsvoorzieningen helpen u onderweg om de situatie op de weg te beoordelen. Deze systemen waarschuwen u als er een riskante situatie ontstaat, en kunnen in bepaalde gevallen ook zelf ingrijpen. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie. Keep your lane? Het Lane-keeping systeem zorgt er automatisch voor. De sensor van het forward collision warning-systeem registreert permanent de afstand tot voorliggers en grijpt in als een botsing dreigt. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.
Tevens wordt deze
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.