Renault Captur TCE 90pk Intens ALL-IN PRIJS Climate | Cruise | Navi

€ 14.290,- incl. BTW

Bouwjaar 20-06-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 57.525 km
Deuren 5
Kenteken ZK-418-N Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur TCE 90pk Intens ALL-IN PRIJS Climate | Cruise | Navi


€ 14.290,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 20-06-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 57.525 km
Deuren 5
Kenteken ZK-418-N Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stam Bilthoven
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres C. de Haasweg 80
Postcode 3721 TK
Plaats Bilthoven
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2252325 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stamrenault.nl.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug 2018 - nov 2019

Technische informatie
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.148 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.659 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Renault Top Occasion (12 maanden)

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck
- ViaBovag garantie (zonder meerprijs): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK

Prijs is geheel rijklaar, inclusief 12 maanden / 20.000 km garantie, onderhoudsbeurt volgens schema en nieuwe APK!

Waarom zou een kwaliteitsauto met hoge prestaties niet mooi mogen zijn? Dat vinden ze in Frankrijk ook. Daarom maken ze daar al jaren topniveau auto's die lang meegaan én uitermate charmant uit de hoek komen. Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar. De aandrijving van deze SUV komt voor rekening van een driecilinder benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Verder is de Renault uitgerust met: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Met de achteruitrijcamera ziet u wat er achter de auto gebeurt. Zo rijdt u moeiteloos achteruit. U kunt het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst en het navigatiesysteem bedienen met de knoppen op het stuur of zelf met uw stem. De achteropkomend verkeer waarschuwing bewaakt de afstand tot achterliggers en geeft een signaal als er te weinig ruimte is. Dankzij electronic climate control is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Renault met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. De uitrusting van deze auto is met cruise control, keyless entry, lederen stuur, boordcomputer en lederen versnellingspook behoorlijk compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Renault Captur is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een noodsituatie? Dan is remmen cru

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie