Renault Captur 1.0 TCe 100 Intens CARPLAY 4 SEIZOENSBANDEN

€ 18.250,-

Bouwjaar 29-10-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 45.354 km
Deuren 5
Kenteken J-491-VL Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Renault Captur 1.0 TCe 100 Intens CARPLAY 4 SEIZOENSBANDEN


€ 18.250,-

Algemeen

Bouwjaar 29-10-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 45.354 km
Deuren 5
Kenteken J-491-VL Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Jos Priem
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Uitweg 15a
Postcode 3645 TA
Plaats Vinkeveen
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)297 - 778494 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jospriem.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt 2019 - sep 2020

Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,3 s
Topsnelheid: 173 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.165 kg
Laadvermogen: 586 kg
GVW: 1.751 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Uitdagend, innemend en een tikje exclusief, zo kun je Franse auto's het best omschrijven. Dat geldt al helemaal voor deze Renault Captur, met zijn tellerstand van 45354 kilometer en zijn bouwjaar 2020. Een 101 PK benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak zorgen dat u met deze SUV prima vooruitkomt. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen mety 4 seizoensbanden, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

'Boem is ho'? Niet met deze achteruitrijcamera. U ziet achter net zo goed als voor en krijgt een duidelijk geluidssignaal! Navigatie, onderhoudsstatus, vergrendeling, audio... de mogelijkheden van remote services zijn haast oneindig. Ook deze auto laat zich bedienen en analyseren via uw smartphone! Een goede veiligheidsvoorziening is de stuurbediening voor belangrijke functies. De auto is natuurlijk voorzien van een navigatiesysteem en het audiosysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit dankzij DAB-ontvangst. De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Renault zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Extra opties op deze auto zijn: cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, boordcomputer en lederen versnellingspook.

De geavanceerde technologie in deze Renault is in staat om onderweg het verkeer om u heen te monitoren en er op te reageren. Zo hebt u als het ware een automatische co-piloot aan boord. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Indien u onbedoeld de rijstrook lijkt te verlaten, reageert het Lane-keeping systeem meteen en corrigeert. Het systeem van forward collision warning, of in gewoon Nederlands 'botsw

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie