Renault Captur TCE 150 EDC Intens | AUTOMAAT | CAMERA | NAVI | CRUISE CONTROL | CLIMATE CONTROL | PDC | LMV

€ 19.949,-

Bouwjaar 07-06-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 8.403 km
Deuren 5
Kenteken Z-206-DN Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Captur TCE 150 EDC Intens | AUTOMAAT | CAMERA | NAVI | CRUISE CONTROL | CLIMATE CONTROL | PDC | LMV


€ 19.949,-

Algemeen

Bouwjaar 07-06-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 8.403 km
Deuren 5
Kenteken Z-206-DN Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hans Jongerius B.V. Woerden
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Touwslagersweg 16
Postcode 3449 HX
Plaats Woerden
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 435700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hansjongerius.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2019

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 412 x 178 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.243 kg
Laadvermogen: 503 kg
GVW: 1.746 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 670 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- AFLEVERPAKKET 3 (inbegrepen):
Zonder meerprijs leveren wij uw nieuwe auto af in de staat zoals gezien en bereden
Geldige APK
- AFLEVERPAKKET 1 (meest gekozen) (€ 895 meerprijs):
VOOR EEN MEERPRIJS VAN € 895,- LEVEREN WIJ UW NIEUWE AUTO MET:
Auto's ouder dan 1 jaar
12 maanden Bovag garantie tot 20.000 km
Technische inspectie
Onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema van de fabrikant
Nieuwe APK
Volledig poetsen en reinigen
€ 25,- brandstof
Hans Jongerius Privilige Pas incl. gratis vervangend vervoer tijdens garantiewerkzaamheden
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "AFLEVERPAKKET 3"): BOVAG garantie (12 maanden)

Overige informatie
Basiskleur: zwart / grijs

AFLEVERPAKKETTEN
Om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn, werken we bij Hans Jongerius met verschillende occasion afleverpakketten en garantievormen:

AFLEVERPAKKET 1 (meest gekozen)
VOOR EEN MEERPRIJS VAN € 895,- LEVEREN WIJ UW NIEUWE AUTO MET:
Auto's ouder dan 1 jaar
12 maanden Bovag garantie
Technische inspectie
Onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema van de fabrikant
Nieuwe APK
Volledig poetsen en reinigen
€ 25,- brandstof
Hans Jongerius Privilege Pas incl. gratis vervangend vervoer tijdens garantiewerkzaamheden

AFLEVERPAKKET 2
VOOR EEN MEERPRIJS VAN € 395,- LEVEREN WIJ UW NIEUWE AUTO MET:
Auto's tot 1 jaar oud en max 20.000 km
Resterende fabrieksgarantie minimaal 1 jaar
Technische inspectie
Onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema van de fabrikant
APK minimaal 2 jaar geldig
Volledig poetsen en reinigen
€ 25,- brandstof
Hans Jongerius Privilege Pas incl. gratis vervangend vervoer tijdens garantiewerkzaamheden

AFLEVERPAKKET 3
Zonder meerprijs leveren wij uw nieuwe auto af in de staat zoals gezien en bereden
Geldige APK

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie