Bouwjaar | 28-09-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 13.342 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-054-PN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 28-09-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 13.342 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-054-PN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kuik |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Radonweg 16E |
Postcode | 3812 RL |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 4795194 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfkuik.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R18
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.234 kg
Laadvermogen: 582 kg
GVW: 1.816 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 665 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
CO2-uitstoot: 128 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
HET BETREFT HIER OM EEN IN NIEUWSTAAT VERKERENDE RENAULT CAPTUR NIEUW MODEL MET ZEER LAGE KILOMETERSTAND VAN 13342 AUTO HEEFT NOG VOL FABRIEKSGARANTIE 4 CILINDER MOOISTE KLEURSTELING ZWART METALIC MET ZILVERGRIJS DAK VOL OPTIE,S MET EEN NIEUWPRIJS VAN RUIM 32.000 EURO VOL AIRCO AUTOMAAT CENTRALE VERGRENDELING OP AFSTAND ELECTRISCHE RAMEN EN SPIEGELS STOELVERWARMING CRUISE CONTROL DAB RADIO GROOT SCHERM ACHTERUITRIJ CAMERA LICHTMETALEN VELGEN MET 4 NIEUWE ALL SEASON BANDEN EN BEN VAST NOG WEL IETS VERGETEN. IN VERBAND MET HET CORONA VIRUS GRAAG EERST EVEN CONTACT OPNEMEN WORDT DE AUTO VOOR U KLAAR GEZET EN KUNT U DE AUTO BEZICHTIGEN EN EVT PROEFRIT MAKEN.
= Bedrijfsinformatie =
WIJ REKENEN GEEN AFLEVERINGS KOSTEN AUTO,S ZIJN GEPOETS
EN NAGEKEKEN EVT INRUIL VAN U EIGEN AUTO IS UITERAAD OOK MOGELIJK.
MVG AUTOBEDRIJF KUIK
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.