Renault Captur Mild Hybrid 160pk Techno EDC/Automaat ALL-IN PRIJS Camera | Climate | Navi | Parkens. v+a

€ 27.790,- incl. BTW

Bouwjaar 30-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 21.358 km
Deuren 5
Kenteken S-245-PV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 116 kW (158 pk)

Renault Captur Mild Hybrid 160pk Techno EDC/Automaat ALL-IN PRIJS Camera | Climate | Navi | Parkens. v+a


€ 27.790,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 21.358 km
Deuren 5
Kenteken S-245-PV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 116 kW (158 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stam Soestdijk
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Nieuwerhoekplein 1
Postcode 3761 HD
Plaats Soest
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)35 - 6098280 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2022 - 2024

Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.273 kg
Laadvermogen: 561 kg
GVW: 1.834 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 685 kg)

Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Prijs is geheel rijklaar, inclusief 12 maanden BOVAG garantie, onderhoudsbeurt volgens schema en nieuwe APK!

Bij deze piepjonge Renault Captur is de nul net van de teller. Voor de rest eigenlijk nog zo nieuw als toen-ie van de band rolde. Een benzinemotor en een automatische transmissie zorgen dat u met deze SUV prima vooruitkomt. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Met een gerust hart achteruitrijden? Dat kan, dankzij de achteruitrijcamera. Oliepeil, bandenspanning, sloten en andere functies zijn via een speciale app overal te checken dankzij Connected Services. Je weet altijd waar je moet zijn, dankzij het navigatiesysteem. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van electronic climate control is voorzien. Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Met sportstuur met schakelpaddels, regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer is deze auto helemaal compleet.

In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. U rijdt ook veiliger omdat deze auto voor u de verkeersborden langs de weg kan lezen. De belangrijkste borden worden op uw instrumentarium geprojecteerd, zodat u ze niet kunt missen. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers. Het forward collision warning-systeem berekent via een sensor de afstand tot het verkeer vóór u en komt in actie als er gevaar bestaat van een botsing. Met voorzieningen als hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.

Heeft u interesse? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten, dan kunnen we deze Renault voor een proefrit reserveren.

= Bedrijfsinformatie =

Al onze prijzen zijn rijklaarpri

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie