Renault Captur E-Tech Plug-in Hybrid 160pk Intens ALL-IN PRIJS | Adapt. cruise | Climate | Navi | Parkeersens. V+A

€ 26.590,- incl. BTW

Bouwjaar 02-02-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 13.521 km
Deuren 5
Kenteken T-910-NP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen -

Renault Captur E-Tech Plug-in Hybrid 160pk Intens ALL-IN PRIJS | Adapt. cruise | Climate | Navi | Parkeersens. V+A


€ 26.590,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 02-02-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 13.521 km
Deuren 5
Kenteken T-910-NP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stam Nieuwegein
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Veluwehaven 2
Postcode 3433 PW
Plaats Nieuwegein
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6080000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2020 - jun 2022

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 118 kW (160 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 39 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 173 km/u
Ledig gewicht: 1.516 kg
Wielbasis: 264 cm

Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: Renault Top Occasion (12 maanden)

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG 40-puntencheck: https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck

Prijs is geheel rijklaar, inclusief 12 maanden / 20.000 km garantie, onderhoudsbeurt volgens schema en nieuwe APK!

Deze Française weet u te verleiden. Want Renault combineert soepele styling met formidabele innovatieve techniek. Inderdaad: Drive for change. Op de teller van deze auto staat slechts 13521 kilometer. Door de combinatie van brandstof- en elektromotor rijdt u met deze hybride Renault Captur een stuk voordeliger. En het scheelt in uitstoot bovendien. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.

Met de knoppen op het stuur regelt u het audiosysteem en het navigatiesysteem, terwijl u uw blik op de weg gericht houdt. De audio-installatie biedt daarbij glasheldere ontvangst dankzij DAB-ontvangst. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Renault heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. Starten en lopen, zonder contactsleutel. De keyless start signaleert de elektronische sleutel die u mee heeft en een druk op de startknop is voldoende. Met lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en isofix-aansluiting is deze auto helemaal compleet.

Deze Renault biedt u niet alleen comfort en rijplezier, maar ook veiligheid. Actieve veiligheidssystemen houden voor u de weg in de gaten en reageren op onvoorziene situaties voordat u dat kunt. Verkeersborddetectie herkent tijdelijke en permanente verkeersborden langs en boven de weg. Forward collision warning waarschuwt bij een dreigende aanrijding met een voorligger. Een korte blik over uw schouder bij inhalen of afslaan is niet altijd genoeg. De actieve dodehoekdetectie helpt de veiligheid te vergroten. Mooi binnen de lijnen van

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie