Bouwjaar | 07-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 51.760 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-262-VR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 07-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 51.760 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-262-VR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Stam Nieuwegein |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veluwehaven 2 |
Postcode | 3433 PW |
Plaats | Nieuwegein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6080000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2020 - jun 2022
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 49 kW (67 PK)
Vermogen brandstofmotor: 118 kW (160 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 39 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.539 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 37 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Prijs is geheel rijklaar, inclusief 12 maanden BOVAG garantie, onderhoudsbeurt volgens schema en nieuwe APK!
Oh-la-la! Dit is precies waarom liefhebbers warmlopen voor Franse auto's. Net een beetje meer elegantie en rijcomfort, maar ook vooruitstrevende kwaliteit en prestaties. Minder vaak tanken? Dat gaat lukken, dankzij de hybride motor die zowel op brandstof als elektriciteit werkt. Een mooie combi, die merkbaar is in de portemonnee. Natuurlijk behoren 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Ingericht op Connected Services, voor een nog veiligere en comfortabelere rit. Met de knoppen op het stuur regelt u het audiosysteem en het full map navigatiesysteem, terwijl u uw blik op de weg gericht houdt. De audio-installatie biedt daarbij glasheldere ontvangst dankzij DAB-ontvangst. Ook is de auto voorzien van electronic climate control. Ervaar het comfort van inparkeren met parkeersensoren. Deze auto laat zich moeiteloos in elk parkeervak manoeuvreren. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. De uitrusting van deze auto is met cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, boordcomputer en lederen versnellingspook behoorlijk compleet.
Aan boord van deze Renault houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarschuwen u voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook zelf ingrijpen. Bij de veiligheidssystemen van deze auto hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. Het Lane-keeping systeem let constant op en waarschuwt of corrigeert als u onoplettend over de lijnen van de rijstrook gaat. De forward collision wa
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.