Bouwjaar | 09-05-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 42.242 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-100-PK Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-05-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 42.242 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-100-PK Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bochane Auto Zeist Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Odijkerweg 54 |
Postcode | 3709 JH |
Plaats | Zeist |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6988069 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bochane.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2024
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 423 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.338 kg
Laadvermogen: 558 kg
GVW: 1.896 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 715 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen
Overige informatie
Basiskleur: rood / zwart
Het elegante design onderstreept de uitstekende rijkwaliteiten van deze puur Franse auto. Twijfelt u nog tussen rijden op benzine of elektrisch? Niet nodig. Deze hybride Renault Captur doet het allebei. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 18 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.
Met de knoppen op het stuur regelt u het audiosysteem en het full map navigatiesysteem, terwijl u uw blik op de weg gericht houdt. De audio-installatie biedt daarbij glasheldere ontvangst dankzij DAB-ontvangst. Met electronic climate control hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Het luxeniveau in deze Renault is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. De keyless start maakt een eind aan de ouderwetse autosleutel. Met de elektronische sleutel op zak stapt u in en een druk op de startknop doet de rest. En deze auto heeft ook lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer als standaard uitrusting.
Aan boord van deze Renault houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarschuwen u voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook zelf ingrijpen. Verkeersborddetectie herkent tijdelijke en permanente verkeersborden langs en boven de weg. Onbedoeld bumperkleven is er niet bij, dankzij de forward collision warning. Die waarschuwt direct als een bot
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.