Renault Captur 160pk R.S. Line EDC/Automaat ALL-IN PRIJS Camera | Climate | 9,3 Navi | 18 Velgen

€ 30.590,- incl. BTW

Bouwjaar 28-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 37.101 km
Deuren 5
Kenteken S-330-PV Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 116 kW (158 pk)

Renault Captur 160pk R.S. Line EDC/Automaat ALL-IN PRIJS Camera | Climate | 9,3 Navi | 18 Velgen


€ 30.590,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 37.101 km
Deuren 5
Kenteken S-330-PV Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 116 kW (158 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stam Bilthoven
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres C. de Haasweg 80
Postcode 3721 TK
Plaats Bilthoven
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2252325 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stamrenault.nl.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2022 - dec 2023

Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.273 kg
Laadvermogen: 561 kg
GVW: 1.834 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 685 kg)

Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Prijs is geheel rijklaar, inclusief 12 maanden BOVAG garantie, onderhoudsbeurt volgens schema en nieuwe APK!

Omdat rijden een plezier mag zijn, staat deze Renault Captur enthousiast te glimmen in de showroom. Technisch in topconditie, strak in de lak... echt een droomauto! Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Ook is de auto voorzien van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Het digitale dashboard geeft alle up-to-date info en functies voor een slimme en veilige rit. De achteruitrijcamera levert eersteklas parkeerservice. U weet precies hoeveel ruimte u nog heeft, in beeld en geluid. Hoe is het met de banden, de accu en andere onderdelen? Connected Services maakt het inzichtelijk, 24/7 via de app. Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. Het navigatiesysteem is met het audiosysteem gecombineerd. Deze Renault Captur is een complete auto anno nu, en dat merk je. Bijvoorbeeld door de aanwezige draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Met electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, regensensor, cruise control en keyless entry is deze auto helemaal compleet.

Met de nieuwste technologieën aan boord is deze Renault in staat om zelf te reageren op potentieel gevaarlijke situaties op de weg. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Het Lane-keeping systeem doet precies wat nodig is: waarschuwen en corrigeren bij onbedoelde overschrijding van de rijstrooklijnen. Deze Renault Captur blijft altijd alert. Zo wordt gebruik gemaakt van forward collision warning. Bij het mogelijke risico op een aanrijding met een voertuig voor u, slaat het systeem alarm. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Een proefrit maken met deze Renault Captur? Natuurlijk! Bel even voor een afspraak!

= Bedrijfsinformatie =

Al onze prijze

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie