Renault Captur E-Tech Plug-in Hybrid 160 Techno | CAMERA | NAVI | CRUISE CONTROL | CLIMATE CONTROL | PDC | LMV

€ 29.449,- incl. BTW

Bouwjaar 07-02-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 15.539 km
Deuren 5
Kenteken S-968-HV Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Renault Captur E-Tech Plug-in Hybrid 160 Techno | CAMERA | NAVI | CRUISE CONTROL | CLIMATE CONTROL | PDC | LMV


€ 29.449,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 07-02-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 15.539 km
Deuren 5
Kenteken S-968-HV Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hans Jongerius B.V. IJsselstein
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Utrechtseweg 36
Postcode 3402 PL
Plaats Ijsselstein Ut
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6881277 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hansjongerius.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2024

Technische informatie
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 39 liter
Actieradius: 47 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 173 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 423 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.514 kg
Laadvermogen: 543 kg
GVW: 2.057 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 11 kWh
Accu laden: 2.3 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Accu snelladen: 4 kW, compleet vol in 0 uur en 20 minuten

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 30 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- AFLEVERPAKKET 3 (inbegrepen):
Zonder meerprijs leveren wij uw nieuwe auto af in de staat zoals gezien en bereden
Geldige APK
- AFLEVERPAKKET 1 (meest gekozen) (€ 895 meerprijs):
VOOR EEN MEERPRIJS VAN € 895,- LEVEREN WIJ UW NIEUWE AUTO MET:
Auto's ouder dan 1 jaar
12 maanden Bovag garantie tot 20.000 km
Technische inspectie
Onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema van de fabrikant
Nieuwe APK
Volledig poetsen en reinigen
€ 25,- brandstof
Hans Jongerius Privilige Pas incl. gratis vervangend vervoer tijdens garantiewerkzaamheden
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "AFLEVERPAKKET 3"): BOVAG garantie (12 maanden)

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 100

Ook anno nu blijven Franse auto?s altijd hun elegantie en romantiek houden. Maar vergis u niet: qua techniek en prestaties is deze Drive for change van wereldniveau. Deze hybride Renault Captur gaat slim om met energie. Door rijden en remmen wordt de accu van de elektromotor opgeladen, die de brandstofmotor en handje helpt of zelfs de aandrijving overneemt. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.

De DAB-ontvanger zorgt voor een ruime keuze uit digitale radiozenders en een kristalheldere geluidsweergave. Prettig, altijd weten waar je moet zijn en hoe lang de rit nog duurt met het navigatiesysteem. In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. Met een gerust hart achteruitrijden? Dat kan, dankzij de achteruitrijcamera. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Renault is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. O

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie