Renault Captur 0.9 TCe RIJDT GOED/PDC/NAVI/LED/APK 7-2025

€ 8.500,-

Bouwjaar 30-03-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 184.000 km
Deuren 5
Kenteken J-378-NN Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCe RIJDT GOED/PDC/NAVI/LED/APK 7-2025


€ 8.500,-

Algemeen

Bouwjaar 30-03-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 184.000 km
Deuren 5
Kenteken J-378-NN Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MC Autoservice
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuwegracht 16-A
Postcode 3763 LB
Plaats Soest
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 16851784 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 171 km/u
Ledig gewicht: 1.080 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 590 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Te koop aangeboden een Renault Captur 0.9 TCe uit 2017....

Deze Renault Captur rijdt en schakelt zeer goed. Geen opmerkingen.
Motorisch technisch helemaal prima. Geen opmerkingen.
Interieur is schoon en fris.
Exterieur zit zeer goed in de lak. (stootstrip heeft een schaafplekje zie laatste 3 fotos)

2x sleutels aanwezig
Km-stand is origineel
Onderhoudsboekjes aanwezig
Voorbanden nieuw met 8 mm profiel, achterbanden 6 mm profiel
Rondom met goede remblokken + schijven
Nieuwe Koppelingset + versnellingsbak gemonteerd op eind februari twv €1200,-
Zeer zuinig in verbruik
Hoge instap

Laatste onderhoudsbeurt gehad bij 178.000km, de volgende beurt is pas over 9.000km.

Kortom:
Rijdt in alle opzichten fantastisch goed.
Gereed voor veel meer kilometers.

APK gekeurd tot 4 JULI 2025

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie