Renault Captur TCE 90pk Intens ALL-IN PRIJS Climate | Cruise | Navi | Parksens. achter

€ 18.790,- incl. BTW

Bouwjaar 16-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 49.081 km
Deuren 5
Kenteken H-878-BP Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur TCE 90pk Intens ALL-IN PRIJS Climate | Cruise | Navi | Parksens. achter


€ 18.790,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 16-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 49.081 km
Deuren 5
Kenteken H-878-BP Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stam Amersfoort
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gemini 1
Postcode 3824 MH
Plaats Amersfoort
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 4635104 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug 2018 - nov 2019

Technische informatie
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.148 kg
Laadvermogen: 528 kg
GVW: 1.676 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Renault Top Occasion (12 maanden)

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG 40-puntencheck: https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck

Prijs is geheel rijklaar, inclusief 12 maanden / 20.000 km garantie, onderhoudsbeurt volgens schema en nieuwe APK!

Het is een nette en comfortabele auto, deze Renault Captur, hij heeft 49081 kilometer gelopen. Deze goed onderhouden auto is van het bouwjaar 2020 en komt van de eerste eigenaar. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde vijfversnellingsbak is deze Renault een prettige auto om te rijden. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audio-installatiesysteem en ook het full map navigatiesysteem gaat met knoppen op het stuur en met spraak. Natuurlijk is de audio-installatie voorzien van DAB-ontvangst. Onbedoeld snijden na het inhalen gebeurt niet meer, dankzij de achteropkomend verkeer waarschuwing. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook electronic climate control. Boem is ho? Niet bij deze Renault Captur. De piepjes van de parkeersensoren waarschuwen u op tijd voor obstakels. De elektronische systemen in deze Renault helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Met cruise control, keyless entry, lederen stuur, boordcomputer en lederen versnellingspook is deze auto helemaal compleet.

Het rijden met deze Renault wordt nog meer ontspannen dankzij de innovatieve technieken die onderweg over uw veiligheid waken. Minder remweg, meer veiligheid: de Brake Assist haalt het beste uit het remsysteem als het erop aankomt.

Even bellen voor een afspraak en u kunt deze auto van top tot teen zelf

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie