Renault Captur 0.9 TCe Intens

€ 13.950,-

Bouwjaar 11-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 105.574 km
Deuren 5
Kenteken XR-644-Z Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Algemeen

Bouwjaar 11-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 105.574 km
Deuren 5
Kenteken XR-644-Z Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam HP Autoverkoop B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sterrebaan 12
Postcode 3542 DK
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2384000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hpautoservice.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2019

Technische informatie
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 412 x 178 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.148 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 1.659 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard inbegrepen (inbegrepen): Standaard (inbegrepen):Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges
- HP Autoservice Basis Pakket (€ 395 meerprijs):
Technische inspectie en vloeistoffen op pijl
Nieuwe APK
1 maand Garantie op draaiend gedeelte van motor en versnellingsbak
- HP Autoservice Medium Pakket (€ 695 meerprijs):
Nieuwe APK
Onderhoudsbeurt klein
3 maanden garantie op draaiend gedeelte van de motor en versnellingsbak
Meerprijs distributieriem vervangen indien interval binnen 10.000 km zit €500,-
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard inbegrepen "): BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
- HP Autoservice Premium Pakket (€ 995 meerprijs):
Nieuwe APK keuring
Bovag 40 puntencheck
Onderhoudsbeurt volgens schema fabrikant (indien minder dan 5.000 km van onderhoudsbeurt)
6 maanden volledige garantie (10.000 km), volgens de Bovag voorwaarden
Gratis vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden langer dan 24 uur
Meerprijs distributieriem vervangen indien interval binnen 10.000 km zit €500,-

(wij hebben het recht om af te wijken bij exclusieve modellen of hoge kilometerstanden)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard inbegrepen "): Nieuwe APK
- HP Autoservice Premium Plus Pakket (€ 1.295 meerprijs):
Nieuwe APK keuring
Bovag 40 puntencheck
Onderhoudsbeurt volgens schema fabrikant (indien minder dan 5.000 km van onderhoudsbeurt)
Vervanging slijtagedelen wat binnen 10.000 km/1 jaar vervangen moet worden
12 maanden volledige garantie (20.000 km), volgens de Bovag voorwaarden
Gratis 12 maanden pechhulp Europa
Gratis vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden langer dan 24 uur
Meerprijs distributieriem vervangen indien interval binnen 10.000 km zit €500,-

(wij hebben het recht om af te wijken bij exclusieve modellen of hoge kilometerstanden)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard inbegrepen "): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Af

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie