Bouwjaar | 04-05-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 37.823 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-474-SF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 04-05-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 37.823 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-474-SF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Stam Soestdijk |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Nieuwerhoekplein 1 |
Postcode | 3761 HD |
Plaats | Soest |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 6098280 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2022 - jul 2023
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 51 kW (69 PK)
Vermogen brandstofmotor: 107 kW (145 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 157 cm
Wielbasis: 272 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.410 kg
Laadvermogen: 551 kg
GVW: 1.961 kg
Max. trekgewicht: 760 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 2 l/100km (1 op 50,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Prijs is geheel rijklaar, inclusief 12 maanden BOVAG garantie, onderhoudsbeurt volgens schema en nieuwe APK!
Stijlvolle vormen en een verzorgd interieur maken u meteen duidelijk dat u hier met een Franse auto te maken hebt. Deze hybride heeft dankzij de extra elektromotor een zeer laag brandstofverbruik. Laat de kou maar komen! U zit altijd goed met de heerlijke stoelverwarming. Een verwarmd stuurwiel overbodige luxe? Wacht maar tot het kouder wordt! Ook is de auto voorzien van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
De achteruitrijcamera maakt inparkeren gemakkelijker dan ooit. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. De conditie van deze auto is 24/7 inzichtelijk dankzij Connected Services. Ook de akoestiek in de auto wordt optimaal benut door het high performance audiosysteem. Voorzien van een draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons om onderweg de accu van de smartphone bij te laden. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van navigatiesysteem, automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.
De automatische veiligheidssystemen in deze Renault fungeren als een extra paar ogen. En dat niet alleen, ze kunnen ook actief ingrijpen, om zo u en uw passagiers te beschermen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze Renault. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. De Brake Assist geeft een maximale boost aan het remsysteem in een noodsituatie. Zo verkort u de remweg en verkleint u de kans op ongelukken. Met voorzieningen als dodehoekdetectie, hill hold func
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Arkana | Modieus door de stadsjungle
Een combinatie van een SUV en een coupé is niet nieuw. Het is zelfs logisch, want hiermee wordt het begeerlijke van de ene auto met de functionaliteit van de andere gecombineerd. Tot nu toe was deze combinatie echter alleen voorbehouden aan zogenaamde "premium" merken met de bijbehorende "premium" prijskaartjes. Renault introduceert nu de Arkana: een coupé SUV tegen een heel gewone prijs.
De Renault Arkana is een SUV met de lijnen van een coupe. De grootste charme komt echter niet van het uiterlijk, maar van de uitmuntende rijeigenschappen. Ondanks het lijnenspel ruim van binnen.
Plus
- uitstekend weggedrag
- onderscheidende vormgeving
- ruim en praktisch
Min
- geen ruitenwisser achterop
Conclusie
Renault introduceert als een van de weinige niet-premium merken een SUV-coupé. Dat leidt tot twee vragen: weet de Arkana een exclusief gevoel te geven? En rijdt de Arkana echt anders dan een traditionele SUV?
Naast een SUV-coupé van een premium-merk is de Arkana minder weelderig. Bovendien geeft de cabine niet het knusse en geborgen gevoel dat hoort bij een coupé. De sportieve aankleding maakt echter een hoop goed, waardoor de Arkana wel degelijk een exclusiever gevoel geeft dan een doorsnee SUV. Niet onbelangrijk: ondanks al het uiterlijk vertoon is de Arkana vrijwel even ruim als een conventionele SUV, ook achterin.
Wanneer opnieuw een vergelijking wordt gemaakt met de duurdere merken, dan biedt de Arkana beduidend minder vermogen en daarom zijn de prestaties ook minder. De bijterige remmen en de uitmuntende wegligging zorgen echter toch voor een sportief karakter. Bovendien kan de lichtere (hybride) motor van de Arkana ook als voordeel worden gezien, want mede hierdoor is de Renault voordeliger in aanschaf en gebruik. Zo kan iedereen modieus door de stadsjungle!