Bouwjaar | 17-07-2020 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 46.711 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 459 kW (625 pk) |
€ 89.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-07-2020 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 46.711 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 459 kW (625 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VDM Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Waterveste 2 |
Postcode | 3992 DB |
Plaats | Houten |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46082098 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdmcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2020 - feb 2024
Technische informatie
Koppel: 1050 Nm
Aandrijving
Actieradius: 340 km
Transmissie
Transmissie: 2 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 2,8 s
Topsnelheid: 260 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 496 x 197 x 138 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.270 kg
Laadvermogen: 600 kg
GVW: 2.870 kg
Accu
Accu: 90 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 22 kW, 87 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 5 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 250 kW, 618 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 17 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 26,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 25:00
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 04:05
Bruikbare accucapaciteit: 85.5 kWh
Ingeschatte actieradius: 435 km
Ingeschat verbruik: 22.82 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 252 km
Actieradius praktijk winter: 218 km
Verbruik praktijk zomer: 22.46 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 26.91 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 269 kWh/100km
Porsche Taycan Turbo S 93 kWh | SportDesign Carbon | Bermester | Bijrijdersdisplay | InnoDrive |
Exterieur: Carrarawit metallic
Interieur: Leder Zwart
Eerste toelating: 17-07-2020
Kilometerstand: 46711
10,9 inch bijrijdersdisplay
Accentpakket exterieurkleur
Advanced Climate Control (4-zone)
Buitenspiegelhuis bovenzijde carbon
Burmester 3D High-End Surround Sound System
Digitale radio
Elektrisch inklapbare buitenspiegels
GT-sportstuurwiel met mat carbon inleg incl. stuurwielverwarming
Led-matrix koplampen gletsjer ijsblauw inclusief PDLS Plus
Licht Design Pakket
Mobile Charger Connect incl. Home Energy Manager
Onboard lader (DC) 150 kW
Panoramadak, vast
ParkAssistent inclusief Surround View
Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport)
Porsche InnoDrive inclusief adaptieve cruise control
Porsche Intelligent Range Manager
Privacybeglazing
Rijstrookwisselhulp
SportDesign Pakket carbon
Stoelventilatie voorin
Wall box
Warmtepomp
Wielen in exterieurkleur gespoten
= Bedrijfsinformatie =
Ons bezoekadres is gevestigd op de Waterveste 2 in Houten centraal gelegen in het midden van Nederland.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Taycan | Benzine door de aderen, elektriciteit in de tank
Bij de ontwerpers van Porsche stroomt benzine door de aderen. En dat geldt ook voor de klanten. Zij willen een optimaal gevoel met puur mechaniek om volop te kunnen genieten van een auto. Maar of ze nu willen of niet: ook Porsche moet over op elektrisch rijden. Weet de eerste volledig elektrische auto van Porsche, de Taycan, ook de meest verstokte "petrol head" te overtuigen?
De Porsche Taycan is een elektrisch aangedreven auto met het pure, mechanische karakter van een traditionele Porsche. Desondanks biedt de Taycan ook alle voordelen van elektrisch rijden.
Plus
- moderne techniek gecombineerd met traditionele Porsche-gevoel
- snel, stil en uitstootvrij
- sportief en comfortabel
Min
- laadt tijdens test niet zo snel als beloofd
- onbruikbaar klein dashboardkastje
Conclusie
Weet de elektrisch aangedreven Taycan de traditionele Porsche-rijder voor zich te winnen? Ja, zeker! Afgaande op de technische specificaties verschilt de Porsche niet significant van andere elektrische auto's. Op papier leveren andere merken zelfs betere prestaties voor beduidend minder geld. Het verschil zit in de presentatie!
De elektrische Taycan heeft het pure, mechanische en soms zelfs onbehouwen karakter dat sportwagens met verbrandingsmotor zo spectaculair maakt. Terwijl andere elektrische sportwagens venijnig snel zijn, is de Porsche Taycan machtig. En terwijl de Taycan alle voordelen van elektrisch rijden biedt, etaleert de auto de digitale techniek niet, maar geeft juist het vertrouwde Porsche-gevoel.