Porsche Panamera Sport Turismo 4.0 Turbo S E-Hybrid | SOFT-CLOSE | MEMORY | STOELKOELING | 360 | ACC | SPORTCHRONO | BURMESTER | KERAMISCH |

€ 97.950,-

Bouwjaar 27-03-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 128.136 km
Deuren 5
Kenteken XB-702-L Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 499 kW (680 pk)

Porsche Panamera Sport Turismo 4.0 Turbo S E-Hybrid | SOFT-CLOSE | MEMORY | STOELKOELING | 360 | ACC | SPORTCHRONO | BURMESTER | KERAMISCH |


€ 97.950,-

Algemeen

Bouwjaar 27-03-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 128.136 km
Deuren 5
Kenteken XB-702-L Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 499 kW (680 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ros Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Galileistraat 28
Postcode 3902 HR
Plaats Veenendaal
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 21923244 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rosautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2018

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 500 kW (680 PK)
Vermogen elektromotor(en): 96 kW (131 PK)
Vermogen brandstofmotor: 405 kW (551 PK)
Koppel: 770 Nm
Aantal cilinders: 8

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 80 liter
Actieradius: 49 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,4 s
Topsnelheid: 310 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 195 x 143 cm
Wielbasis: 295 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.300 kg
Laadvermogen: 600 kg
GVW: 2.900 kg

Accu
Accu: 17 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: 3.6 kW

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3 l/100km (1 op 33,3)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 8
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal

Je hoort het, je voelt het, je ervaart het: dit is een Duitse klasseauto. De benzinemotor koppelt soepele prestaties aan een gunstig brandstofverbruik. De luchtvering levert niet alleen meer comfort, maar draagt tevens bij aan de veiligheid. De hoogwaardige uitstraling van deze auto wordt benadrukt door de lederen bekleding. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Life is easy! In ieder geval met dit elektrisch bediende glazen panoramadak. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. Ook achterin heerst een luxe sfeer, vanwege de verwarmde achterbank. Bij de rijke uitrusting horen ook 21 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, adaptief dempingsysteem, warmtewerend glas, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

De 360 graden camera wordt mogelijk gemaakt door vier camera's die tezamen werken om zo een uitgebreid zicht te bieden, wat van grote waarde is bij het navigeren door smalle straatjes en parkeerplekken. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Ook het geluid aan boord is top-of-the-line. Het high performance audiosysteem levert superieure prestaties. Natuurlijk is er ook electronic climate control aanwezig. Liever gepiep dan gekraak? Dan zult u blij zijn met de aanwezige parkeersensoren! Extra opties op deze auto zijn: dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem met harde schijf, sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, regensensor en keyless entry.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Porsche Panamera Sport Turismo samen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het systeem voor verkeersbord-detectie in deze auto. Het Lane-keeping systeem doet precies wat nodig is: waarschuwen en corrigeren bij onbedoelde overschrijding van de rijstrooklijnen. Onbedoeld bumperkleven is er niet bij, dankzij de forward collision warni

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld

Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.

Autotest | Porsche Panamera (2009 - 2016) Wondere wereld

Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid

Plus

  • uiterst comfortabel
  • razendsnel
  • ruim

Min

  • onhandig groot
  • Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
  • merkbaar zwaar

Conclusie

Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.

De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.

Deel deze advertentie