Porsche Panamera 4.8 4S

€ 22.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-10-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 211.158 km
Deuren 5
Kenteken 87-XFJ-5 Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.806 cc
Vermogen 294 kW (400 pk)

Algemeen

Bouwjaar 06-10-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 211.158 km
Deuren 5
Kenteken 87-XFJ-5 Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.806 cc
Vermogen 294 kW (400 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Drost Autobedrijf
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Smalle zijde 13
Postcode 3903 LM
Plaats Veenendaal
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 514466 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.drostautobedrijf.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 245/50 R18
Bandenmaat achter: 275/45 R18
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 282 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 191 x 142 cm
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.835 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.440 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 260 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik in de stad: 16,4 l/100km (1 op 6,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,1 l/100km (1 op 12,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal

Dit is nu typisch zo'n auto die is ontwikkeld zonder compromissen te sluiten. Het resultaat is een pure sportwagen waarin u als bestuurder heer en meester bent. Een achtcilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Tijdens de koude maanden is stoelverwarming een voorziening die u niet wilt missen. Ook op de minder vlakke wegen zoeft u lekker door dankzij de luchtvering. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. Xenonverlichting zorgt voor een heldere witblauwe lichtkleur en een scherp lichtbeeld. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 18 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Inparkeren zonder angst voor schade. De parkeersensoren helpen u om moeiteloos in de kleinste parkeervakken te manoeuvreren. Bij wisselvallig en regenachtig weer is goed zicht essentieel. De regensensor reageert op alle neerslag met de juiste actie. Nooit te snel, altijd constant: dat is het voordeel van de aanwezige cruise control. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Zoals u mag verwachten van deze Porsche Panamera is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Is de bandenspanning aan de lage kant? Dan geeft het bandenspanningscontrolesysteem direct een seintje. Een kortere remweg verkleint de kans op een aanrijding. Brake assist helpt actief mee tijdens een noodstop.

Ervaar de sterke punten van deze sportwagen en maak een proefrit. Bel nu voor een afspraak! Voor meer info 06 19632362

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld

Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.

Autotest | Porsche Panamera (2009 - 2016) Wondere wereld

Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid

Plus

  • uiterst comfortabel
  • razendsnel
  • ruim

Min

  • onhandig groot
  • Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
  • merkbaar zwaar

Conclusie

Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.

De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.

Deel deze advertentie