Bouwjaar | 22-05-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 193.610 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NZ-963-D Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 243 kW (331 pk) |
€ 49.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-05-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 193.610 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NZ-963-D Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 243 kW (331 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Groothandel P. Looijen |
Contactpersoon | Bo Looijen |
Adres | rijksstraatweg 117 |
Postcode | 3921 AD |
Plaats | Elst |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51407862 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 265/45 R19
Bandenmaat achter: 295/40 R19
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 262 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 194 x 142 cm
Wielbasis: 295 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.825 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.430 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 177 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal
Bij interesse gelieve telefonisch contact op te nemen. ( Ook in de weekenden en na 18:00 mogelijk. )
Tel: 06-51407862
Uiteraard is inruil op al onze auto's mogelijk.
www.Looijenautos.nl
Wij hopen u zo goed mogelijk te kunnen helpen,
Groothandel P.Looijen
Aan de in de advertenties getoonde informatie en prijzen kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend. Al het getoonde is onder voorbehoud van invoerfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld
Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.
Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid
Plus
- uiterst comfortabel
- razendsnel
- ruim
Min
- onhandig groot
- Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
- merkbaar zwaar
Conclusie
Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.
De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.