Porsche Cayenne 4.8 Turbo MEEST LUXE UITV. KERAMISCHE REMMEN

€ 33.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-05-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 156.491 km
Deuren 5
Kenteken GD-875-Z Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.806 cc
Vermogen 367 kW (500 pk)

Porsche Cayenne 4.8 Turbo MEEST LUXE UITV. KERAMISCHE REMMEN


€ 33.950,-

Algemeen

Bouwjaar 24-05-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 156.491 km
Deuren 5
Kenteken GD-875-Z Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.806 cc
Vermogen 367 kW (500 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Jos Priem
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Uitweg 15a
Postcode 3645 TA
Plaats Vinkeveen
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)297 - 778494 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jospriem.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2010 - aug 2014

Technische informatie
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 115 liter
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 278 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 195 x 172 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.145 kg
Laadvermogen: 735 kg
GVW: 2.880 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 270 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik in de stad: 15,8 l/100km (1 op 6,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,4 l/100km (1 op 11,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 355 - € 404 per kwartaal

NIEUWPRIJS 192.003 EURO. Wat een machine !!

In Duitsland is auto?s maken een ernstige serieuze zaak. Dat blijkt al jaren door de onderscheidende rijkwaliteiten, oerdegelijke uitvoering en technische innovatie van Duitse merken. Deze SUV wordt aangedreven door een krachtige 500 PK achtcilinder benzinemotor. De klasse komt van het lederen interieur en het slimme gemak van de elektrisch bedienbare achterklep. Dankzij de elektrische meervoudige stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Het maakt niet uit hoe slecht het wegdek is. De luchtvering strijkt alle oneffenheden glad. Als u de stuurverwarming inschakelt, geniet u van weldadige warmte voor uw handen en vingers. Afzien is er bij deze Porsche Cayenne niet bij. Zelfs achterin vinden we de verwarmde achterbank. Xenonverlichting zorgt voor een heldere witblauwe lichtkleur en een scherp lichtbeeld. Een deel van de uitlaatgassen in de lucht komt van stilstaande auto?s in de file. Daarom is deze Porsche Cayenne voorzien van een start-stop systeem dat automatisch regelt dat de motor alleen draait voor de voortstuwing. Staat u vast? Dan gaat de motor vanzelf uit. Rijden? Dan gaat-ie direct weer aan. Bij de rijke uitrusting horen ook 21 inch lichtmetalen velgen (winterset optioneel beschikbaar), elektrische zonnerollo voor de achterruit, adaptief onderstel, adaptief dempingsysteem, geluidsisolerende ramen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.

Zo kan muziek in de auto klinken: het high performance audiosysteem van Bose levert topklasse geluid! Met dit systeem profiteert u onder andere ook van: navigatiesysteem en achteruitrijcamera. De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. De regensensor regelt zelf de optimale snelheid van de ruitenwissers zodat u dat niet zelf hoeft te doen. Boem is ho? Niet bij deze Porsche Cayenne. De piepjes van de parkeersensoren waarschuwen u op tijd voor obstakels. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie