Bouwjaar | 01-10-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.987 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 55-NLF-2 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.806 cc |
Vermogen | 368 kW (501 pk) |
€ 34.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.987 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 55-NLF-2 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.806 cc |
Vermogen | 368 kW (501 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | U.J. Oordt Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Elsterstraatweg 28A |
Postcode | 3922 GG |
Plaats | Elst (utrecht) |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36339268 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ujoordtautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 265/50 R19
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 278 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 194 x 171 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.145 kg
Laadvermogen: 735 kg
GVW: 2.880 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 270 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik in de stad: 15,8 l/100km (1 op 6,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 355 - € 404 per kwartaal
Deze Porsche Cayenne komt uit 2010, werd geleverd van 01-05-2010 tot 31-08-2014 en kostte toen € 194,052.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 368 kW (501 PK) en een cilinderinhoud van 4806 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 278 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 4.7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 11.50 liter per 100 km en hij weegt 2170 kg. De wegenbelasting bedraagt € 397.- per kwartaal.
Deze Porsche Cayenne Turbo is origineel Nederlands nieuw geleverd en compleet dealer onderhouden (aantoonbaar) inclusief Nationale Autopas en onderhoud boekjes.
Verkeert in een bijna nieuwe staat en is overcompleet met een nieuwprijs van bijna 200.000 euro
Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd, Maar mocht u toch vragen hebben kunt u contact opnemen met Martijn Oordt tel. 0636339268 bij geen gehoor Uleke-Jan tel. 0653448474
Wij kunnen ter plekke overschrijven, en zijn bereid buiten openingstijden een afspraak te maken!
We horen graag van u!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!