Bouwjaar | 10-07-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.636 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-887-HR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
€ 76.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-07-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.636 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-887-HR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ros Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Galileistraat 28 |
Postcode | 3902 HR |
Plaats | Veenendaal |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21923244 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rosautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2018 - jun 2023
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 340 kW (462 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 41 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 253 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 198 x 170 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.270 kg
Laadvermogen: 760 kg
GVW: 3.030 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 14 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: 3.6 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 94 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,1 l/100km (1 op 32,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal
In het moderne verkeer hebt u achter het stuur van de Porsche Cayenne altijd de controle. Deze auto uit 2020 heeft 95636 kilometer op de teller staan. De benzinemotor koppelt soepele prestaties aan een gunstig brandstofverbruik. Misschien valt u voor het lederen interieur. Maar wat een licht van binnen ook, dankzij het elektrisch bediende glazen panorama dak; en niet te vergeten het grote gemak van een elektrisch bedienbare achterklep. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Geen gekleum meer in de koude dagen. Het verwarmd stuurwiel voelt als een weldaad na het ijskrabben. De koplampen met matrix LED-verlichting zijn het hoogst haalbare op het gebied van autoverlichting. Ook is de auto voorzien van: 21 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, warmtewerend glas, trailer assistent, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
Nooit meer problemen bij achteruitrijden of inparkeren. De achteruitrijcamera houdt alles in de gaten! Met de ingebouwde spraakbediening kunt u de belangrijkste voertuigsystemen bedienen met stemcommando's. Dankzij Connected Services heeft u overal en altijd uw dashboard op zak. Alle belangrijke functies zijn te checken via de app. Een massieve sound of fluisterzachte verstaanbaarheid? Het high performance audiosysteem presteert op topniveau. U weet altijd waar u moet zijn, dankzij het navigatiesysteem met harde schijf. Ook is de Porsche uitgerust met: electronic climate control, regensensor, cruise control en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Geavanceerde veiligheidssystemen kijken tijdens elke rit met u mee en schatten continu de risico's in. Botsingen met een voorligger gebeuren relatief vaak. De forward collision warning slaat tijdig alarm als dat risico ontstaat, zodat u kunt ingrijpen. In deze Porsche vinden we verder een hill hold functie, brake
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!