Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid | NAP | BTW | BOSE | PANO | MEMORY | ACC | 360 | CARPLAY | SPORTCHRONO |

€ 65.950,- incl. BTW

Bouwjaar 23-07-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 114.740 km
Deuren 5
Kenteken TG-125-F Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid | NAP | BTW | BOSE | PANO | MEMORY | ACC | 360 | CARPLAY | SPORTCHRONO |


€ 65.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 23-07-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 114.740 km
Deuren 5
Kenteken TG-125-F Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ros Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Galileistraat 28
Postcode 3902 HR
Plaats Veenendaal
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 21923244 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rosautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2018 - jun 2023

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 340 kW (462 PK)
Vermogen elektromotor(en): 96 kW (131 PK)
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 44 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 253 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 198 x 170 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.270 kg
Laadvermogen: 760 kg
GVW: 3.030 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 14 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: 3.6 kW

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,1 l/100km (1 op 32,3)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal

Een Duitse auto biedt altijd iets meer: betere rijeigenschappen, meer comfort, meer bouwkwaliteit. Deze dealeronderhouden auto is van het bouwjaar 2018 en komt van de eerste eigenaar. Deze stoere auto wordt aangedreven door een benzinemotor en een automatische transmissie. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Laat de zon maar schijnen door het elektrisch bediende glazen panoramadak. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. Wind, sneeuw, hagel, regen... allemaal vergeten als u het verwarmd stuurwiel in handen heeft. Bij de rijke uitrusting horen ook 21 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, adaptief dempingsysteem, warmtewerend glas, trailer assistent en dakspoiler.

Met de 360 graden camera kunt u elk obstakel of gevaar rondom de auto detecteren, wat uw veiligheid verhoogt. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Praat tegen deze auto en de auto doet wat u wilt dankzij de ingebouwde spraakbediening. Een smartphone met internetverbinding legt eenvoudig overal contact met de auto. U kunt functies activeren en de conditie van de auto monitoren. Zo kan muziek in de auto klinken: het high performance audiosysteem levert topklasse geluid! Ook is de Porsche uitgerust met: navigatiesysteem met harde schijf, electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

In de Porsche Cayenne heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Forward collision warning helpt u om kop-staart aanrijdingen te voorkomen. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

Dat de kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het tellerrapport van Nationale Autopas. Meer weten? Neem nu contact met ons op voor een afs

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie