Bouwjaar | 07-07-2023 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 14.856 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.745 cc |
Vermogen | 477 kW (650 pk) |
€ 299.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-07-2023 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 14.856 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.745 cc |
Vermogen | 477 kW (650 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VDM Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Waterveste 2 |
Postcode | 3992 DB |
Plaats | Houten |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46082098 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdmcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 800 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 2,7 s
Topsnelheid: 330 km/u
Ledig gewicht: 1.640 kg
Wielbasis: 245 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12 l/100km (1 op 8,3)
Energielabel: G
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Porsche 911 3.8 Turbo S | Burmester | Carbon | InnoDrive | Sportuitlaat | Keyless |
Exterieur: Diepzwart metallic
Interieur: Leder zwart
Eerste toelating: 07-07-2023
Kilometerstand: 14.856 km
20/21 inch 911 Turbo S Exclusive Design wiel
Achterzijde luchtinlaten zwart hoogglans gespoten
Bandenvulmiddel met elektrische compressor
Brandblusser
Buitenspiegel bovenste sierlijsten carbon
Burmester® High-End Surround Sound System
Getinte matrix led koplampen inclusief Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus)
Lamellen motordeksel in hoogglans zwart gespoten
Lichtgewicht dak carbon
Modelaanduiding hoogglans zwart gespoten
Modellogo op opbergvakdeksel
Opbergvakkenpakket
ParkAssistent inclusief Surround View
PASM sportonderstel (-10 mm)
Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) met remzadels zwart hoogglans
Porsche Design subseconde klok
Porsche Entry & Drive
Porsche InnoDrive incl. Adaptieve Cruise Control
Privacybeglazing
Sierlijsten gespoten in hoogglans met raamdriehoek carbon
SportDesign-pakket 911 Turbo in zwart hoogglans gespoten
Sportuitlaatsysteem (eindpijpen in zwart)
Stoelverwarming (voor)
Stuurbekrachtiging Plus
Verwarmd GT-sportstuur Race-Tex met stuurpaneel Carbon mat
Wielen aurum zijdeglans gespoten
'PORSCHE' logo zwart hoogglans
= Bedrijfsinformatie =
Ons bezoekadres is gevestigd op de Waterveste 2 in Houten centraal gelegen in het midden van Nederland.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.