Bouwjaar | 31-03-2022 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 26.263 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 352 kW (479 pk) |
€ 199.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2022 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 26.263 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 352 kW (479 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VDM Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Waterveste 2 |
Postcode | 3992 DB |
Plaats | Houten |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46082098 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdmcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2021 - 2024
Technische informatie
Koppel: 570 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 3,3 s
Topsnelheid: 309 km/u
Ledig gewicht: 1.570 kg
Wielbasis: 245 cm
Interieur
Interieur: Donker grijs, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Energielabel: G
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Porsche 911 3.0 Carrera 4 GTS | 18-Weg | Lift | Achterasbesturing | BOSE | ACC | Keyless |
Exterieur: Agaatgrijs Metallic
Interieur: Race-Tex
Eerste toelating: 31-03-2022
Kilometerstand: 26.263 km
Achterasbesturing
Stuurcode verwijdering modelaanduiding
Stuurbekrachtiging Plus
GT-sportstuurwiel incl. stuurwielverwarming
Liftsysteem vooras
Elektrisch bedienbaar glazen schuifdak
Stoelverwarming
Porsche Entry & Drive
Voorruit met grijze band
Privacybeglazing
Carbon matt interieurpakket
Zonnekleppen in Race-Tex
Buitenspiegels gespoten
Hemelbekleding in Race-Tex
Elektrisch inklapbare buitenspiegels
Dorpellijsten carbon, met verlichting
Wijzerplaat toerenteller in krijt
Rijstrookwisselhulp
Led-matrix koplampen getint inclusief PDLS Plus
Adaptieve cruise control
BOSE Surround Sound System
Modelaanduiding in exterieurkleur
ParkAssistent inclusief achteruitrijcamera
Zelfdimmende binnen- en buitenspiegels met geïntegreerde regensensor
Lane Assist inclusief verkeerstekenherkenning
Adaptieve sportstoelen Plus, elektrisch 18-voudig met memory pakket
Opbergvakkenpakket
Licht Design Pakket
HomeLink (garagedeur opener)
SportDesign Side Skirts
= Bedrijfsinformatie =
Ons bezoekadres is gevestigd op de Waterveste 2 in Houten centraal gelegen in het midden van Nederland.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.