Bouwjaar | 17-08-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.608 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-107-KS Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-08-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.608 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-107-KS Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Booij |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Utrechtseweg 22 |
Postcode | 3927 AV |
Plaats | Renswoude |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36223563 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfbooij.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aandrijving
Actieradius: 340 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R17
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 175 x 143 cm
Wielbasis: 254 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.430 kg
Laadvermogen: 480 kg
GVW: 1.910 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 50 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW, 53 km actieradius per uur, compleet vol in 13 uur en 53 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 445 km actieradius per uur, compleet vol in 2 uur en 16 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,705882352941 kWh/100km
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
NETTE Peugeot E-208 EV GT-LINE 350 50 kWh/5 DRS/AUTOM/CRUISE/NAVI/AIRCO-ECC/XENON/XENON/CAMERA/PDC V+A/BLUETOOTH/KEYLESS/LMW 17"/USB
WEGENBELSTINGVRIJ
€2000,OO SUBSIDIE BESCHIKBAAR
Deze auto nodigt u uit om plaats te nemen achter het sportstuur en onmiddellijk de weg op te gaan. Er is een rijke uitrusting aanwezig in deze auto, waar onder meer ook stoelverwarming bij hoort. Met de krachtige xenonverlichting heeft u optimaal zicht in het donker. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, zwarte hemelbekleding, elektrische handrem, LED-achterlichten, actieve hoofdsteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
De DAB-ontvanger zorgt voor een ruime keuze uit digitale radiozenders en een kristalheldere geluidsweergave. Spraaksturing luistert naar uw stem en bedient de belangrijkste voertuigfuncties. Kaartlezen is verleden tijd, dankzij het aanwezige navigatiesysteem met harde schijf. Digitale muziek afspelen gaat heel eenvoudig met de ingebouwde usb-aansluiting. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Omdat u nou eenmaal geen ogen in uw achterhoofd heeft, is het altijd lastig om achteruit te rijden zonder brokken te maken. De achteruitrijcamera lost dat probleem op. De elektronische systemen in deze Peugeot helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Een druk op de knop en starten maar! Dat kan dankzij keyless start. Een heerlijke egale snelheid? Even de cruise control inschakelen! De uitrusting van deze Peugeot is met verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, buitentemperatuurmeter en bagage afdekhoes behoorlijk compleet.
Met de nieuwste technologieën aan boord is deze Peugeot in staat om zelf te reageren op potentieel gevaarlijke situaties op de weg. Bij de veiligheidssystemen va
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 208 | Verleidelijke lijnen
Eén ding is direct duidelijk: Peugeot wil verleiden. Van alle auto's in dit segment heeft de tweede generatie van de 208 het meest uitgesproken en gewaagde lijnenspel. Daarbij heeft de 208, net als iedere andere nieuwe Peugeot, een eigenzinnige "iCockpit". Bij het zien van al dat moois rijzen als vanzelf twee vragen: rijdt de 208 zo goed als hij eruit ziet en is de 208 een verstandige verleiding?
De 2e generatie van de Peugeot 208 ziet er niet alleen goed uit, maar rijdt ook zo. Levendig, jong en dynamisch. De e-208 is in alle opzichten superieur aan de andere uitvoeringen.
Plus
- rijdt zo goed als hij eruit ziet
- slimme iCockpit
- moderne uitrusting
Min
- verhoging in vloer bij e-208
- onwennige bediening infotainment-systeem
- matige hoofdruimte i.c.m. glazen panoramadak
Conclusie
Rijdt de nieuwe Peugeot 208 zo goed als hij eruit ziet? Ja, zeker. De tweede generatie van de Peugeot 208 oogt speels en dynamisch en dat is precies zoals hij rijdt. Uiteraard maakt de gekozen uitvoering daarbij het verschil. Een 208 met basismotor en in basisuitrusting is een heel gewone compacte auto, maar dan in een modern jasje. Wanneer wordt gekozen voor een sterkere motor en een rijkere uitrusting, verbeteren de prestaties en zorgt het sportievere onderstel voor meer dynamiek.
Wie zich eenmaal laat verleiden door de 208 moet vervolgens bepalen of dit ook een verstandige verleiding is. In alle uitvoeringen en met alle motoren is ook het antwoord op die vraag: ja. Wel is de ene 208 verstandiger dan de andere. Wie eerst een proefrit maakt met de 208 met verbrandingsmotor en vervolgens met de elektrische e-208, zal die eerste direct afschrijven als "achterhaalde techniek". De e-208 rijdt niet alleen beter (sneller, stiller, comfortabeler), maar is ook nog eens schoner én voordeliger in gebruik.