Peugeot 508 SW 2.2 HDi GT | 2012 | Automaat | Full options |

€ 5.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-05-2012
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 360.205 km
Deuren 5
Kenteken 17-XGB-3 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.179 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Peugeot 508 SW 2.2 HDi GT | 2012 | Automaat | Full options |


€ 5.900,-

Algemeen

Bouwjaar 31-05-2012
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 360.205 km
Deuren 5
Kenteken 17-XGB-3 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.179 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Krook
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zuidergracht 3a
Postcode 3763 LS
Plaats Soest
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 45986681 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokrook.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/45 R18
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 232 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 481 x 185 x 149 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 2.280 kg
Max. trekgewicht: 1.875 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal

Garantie
Garantie: 3 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (1)
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie (3 maanden garantie)

Welkom bij Auto Krook,

Auto Krook is een toon aangevend bedrijf in service en klanttevredenheid, kortom een betrouwbaar adres om een auto te kopen.
Al onze auto's zijn na het maken van een afspraak te bezichtigen.
Kom kijken, rijden en overtuig uzelf. Elke keuring is toegestaan. Ook bij uw eigen garage.

Uniek in de autobranche! Wij werken volgens de Krook-In-formule. Dat betekent dat al onze auto's geadverteerd worden inclusief een nieuwe APK, onderhoudsbeurt en 3 maanden garantie. Wij berekenen geen afleverkosten.

Wilt u uw nieuwe auto financieren? Ook dat is mogelijk bij Auto Krook. Neem vrijblijvend contact op met één van onze medewerkers of ga naar Autokrook.nl/diensten/financiering voor meer informatie.

Bezoek ook onze website voor alle foto's en uitgebreide informatie: http://www.autokrook.nl

Belt u even voordat u vertrekt?
Wij houden dan uw auto gedurende uw reistijd gereserveerd.

Onze openingstijden:

Maandag 09.00 - 17.30
Dinsdag 09.00 - 17.30
Woensdag 09.00 - 17.30
Donderdag 09.00 - 17:30
Vrijdag 09.00 - 17.30
Zaterdag 10.00 - 16.00
Zondag gesloten

Disclaimer: Er kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend aan,
Noch aanspraak gemaakt worden op de inhoud van deze advertentie.
Wij doen ons uiterste best om deze advertentie zo accuraat mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter nooit uit te sluiten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier

Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!

Autotest | Peugeot 508 Sport Engineered Grenzeloos plezier

De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.

Plus

  • snel en zuinig
  • geslaagde vormgeving
  • uitstekend weggedrag

Min

  • volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
  • gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
  • accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit

Conclusie

De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.

En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.

Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.

Deel deze advertentie