Peugeot 508 SW 1.6 HYbrid ALLURE | ADAPT CRUISE | FULL-LED | 3D COCKPIT | BTW-AUTO | STAAT

€ 33.900,- incl. BTW

Bouwjaar 28-06-2021
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 16.601 km
Deuren 5
Kenteken P-629-RX Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.600 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Peugeot 508 SW 1.6 HYbrid ALLURE | ADAPT CRUISE | FULL-LED | 3D COCKPIT | BTW-AUTO | STAAT


€ 33.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-06-2021
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 16.601 km
Deuren 5
Kenteken P-629-RX Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.600 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Wil van der Tol
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 3
Postcode 3471 GZ
Plaats Kamerik
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 401272 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfwilvandertol.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2021 - 2024

Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 43 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 240 km/u
Ledig gewicht: 1.720 kg
Wielbasis: 279 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
CO2-uitstoot: 31 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Deze Peugeot 508 SW Plug-In HYbrid is direct afkomstig van de Peugeot Dealer en is met 16.000 km op de teller gewoon zo goed als nieuw!! Voordelen van Plug-In HYbrid: U betaald maar DE HELFT VAN DE WEGENBELASTING / de eerste 45 km volledig elektrisch / gecombineerd verbruik van 1 op 20 / gecombineerd maar liefst 225 pk & fluisterstil. Voorzien van werkelijk alle gemakken als: Groot Navigatie / Full-Led Adaptieve Koplampen / Active Lane Assist / Dodehoek Detectie / Automaat / Digitaal 3D Cockpit / 2-Zone Climat Control / Apple Carplay / DAB Audio / Parkeersensoren Voor en Achter / Adaptieve Cruise Control / Lederen Sportstuur / Half-Lederen Bekleding / Achteruitrij Camera / 17 inch 2-Tone Lichtmetalen Velgen. Betreft een BTW-AUTO, koopt u de auto zakelijk, dan kunt u de BTW-Terugvorderen.

= Bedrijfsinformatie =

**LET OP: Onze prijzen zijn ALL-IN (Rijklaar zonder extra afleverkosten)**. Deze auto wordt geleverd met een nieuwe APK, afleveringsbeurt, controle van distributieriem (indien van toepassing) en wordt in zijn geheel schoongemaakt. Uiteraard is ook de kilometerstand in de Nationale Auto Pas gecontroleerd. Wij zijn gevestigd in Midden-Nederland, nabij Utrecht, ter hoogte van Woerden. Voor een impressie van ons autobedrijf of route informatie kijk op www.autobedrijfwilvandertol.nl Graag tot ziens bij Autobedrijf Wil van der Tol, ruim 43 jaar een begrip in auto's!!

Hoewel onze advertenties met alle zorgvuldigheid worden samengesteld, kan het natuurlijk altijd zijn dat er iets mist of verkeerd is ingevuld. Hier kunnen dan ook geen rechten aan worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier

Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!

Autotest | Peugeot 508 Sport Engineered Grenzeloos plezier

De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.

Plus

  • snel en zuinig
  • geslaagde vormgeving
  • uitstekend weggedrag

Min

  • volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
  • gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
  • accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit

Conclusie

De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.

En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.

Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.

Deel deze advertentie