Bouwjaar | 24-10-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.753 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-545-LG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-10-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.753 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-545-LG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Verbree IJsselstein |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Panoven 70 |
Postcode | 3401 RB |
Plaats | Ijsselstein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6868277 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgarageverbree-ijsselstein.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2021 - aug 2023
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 62 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 208 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 479 x 186 x 142 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.010 kg
Max. trekgewicht: 1.290 kg (ongeremd 745 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen) (zonder meerprijs): - Minimaal 9 maanden APK keuring - Aflevercheck van alle vloeistoffen, bandenspanning en verlichting - Minimaal een kwart tankinhoud brandstof - RDW tenaamstelling en vrijwaring inruilauto (indien van toepassing)
- Afleverpakket Bovag 12 maanden (€ 795): - 12 maanden Bovag garantie - Minimaal 12 maanden APK keuring - Onderhoudsbeurt volgens dealerspecificaties - 12 mnd/10.000km onderhoudsvrij rijden inclusief vervangen versleten onderdelen - Airco servicebeurt - Minimaal een kwart tankinhoud brandstof - RDW tenaamstelling en vrijwaring inruilauto (indien van toepassing) OPTIONEEL: - 12 maanden Vakgarage pechhulp voor € 25 meerprijs
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Hartelijk dank voor uw interesse in deze kwaliteitsoccasion, erg leuk dat u deze auto bij ons heeft gevonden! Heeft u vragen over deze auto of de beschikbaarheid? Neem gerust contact op met onze verkopers: Tobias, Mark of Ton. Zij zijn te bereiken op 030-6868277 of via whats-app op het nummer 030-6868276. Deze auto bevindt zich op één van onze twee locaties, wij informeren u vooraf graag waar u deze auto kan bekijken.
Het kopen van deze auto is een grote uitgave, wij begrijpen dat u zekerheid wilt voor een goede prijs. De getoonde verkoopprijs is inclusief minimaal 9 maanden APK keuring, aflevercheck van alle vloeistoffen + bandenspanning en verlichting, minimaal een kwart tankinhoud brandstof, de RDW tenaamstelling en de (indien van toepassing) vrijwaring van uw inruilauto. Kijk voor ons optionele afleverpakket naar de betreffende foto in de fotogalerij.
Waarom kiezen voor deze kwaliteitsoccasion:
- Het is een origineel Nederlandse auto.
- Deze auto hebben wij van de vorige eigenaar ingekocht.
- De kilometerstand wordt 100% gegarandeerd door de NAP pas die wij bij de auto leveren.
- De vraagprijs is inclusief BTW. Voor bedrijven is de BTW verrekenbaar.
- Dit exemplaar is als 1.2 PureTech Allure Pack Business uitvoering compleet uitgerust, zie de specificatielijst voor alle opties. Heeft u vragen over de uitrusting van deze auto? Neem gerus
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.