Bouwjaar | 27-01-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 71.287 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-534-PJ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.200 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 27.825,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-01-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 71.287 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-534-PJ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.200 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Henri & Herman Baarn |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tolweg 11 |
Postcode | 3741 LM |
Plaats | Baarn |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 5480330 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.henriherman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2018 - 2023
Referentienummer: pre 694
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Aandrijving
Tankinhoud: 62 liter
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 4 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 4 mm; Bandenprofiel rechts: 4 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 213 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 475 x 186 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.375 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.970 kg
Max. trekgewicht: 1.330 kg (ongeremd 735 kg)
Interieur
Interieurkleur: LEER/stof donker
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Beschikbare afleverpakketten:
- Henri & Herman Basis (inbegrepen):
Iedere occasion van Henri & Herman wordt standaard geleverd met 12 maanden BOVAG-garantie (op personenauto's) of 6 maanden BOVAG-garantie (op bedrijfswagens).
Standaard inbegrepen bij de BOVAG garantie onder anderen de BOVAG 40-Puntencheck en BOVAG omruilgarantie. Vraag naar de voorwaarden.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- Henri & Herman Advanced ICE Personenauto's (€ 895 meerprijs):
Iedere occasion van Henri & Herman is gecontroleerd op minimaal 100 kwaliteitspunten, historie, kilometerstand en schade. U bent altijd verzekerd van minimaal 12 maanden BOVAG-garantie, scherpe financieringsvoorwaarden en goed advies. Voor extra zekerheid kunt u kiezen voor ons Advanced afleverpakket van € 895,- inclusief:
- Onderhoudsbeurt volgens schema
- Distributieriem (indien aanwezig) minimaal 12 maanden of 20.000 km onderhoudsvrij
- Remmen en banden minimaal 12 maanden of 10.000 km onderhoudsvrij
- APK minimaal 12 maanden geldig
- Gratis 12 maanden pechhulp in Europa
- 14 dagen of 1000 kilometer omruilgarantie
- Waxoyl pantser lakbehandeling
- Minimaal een halfvolle tank brandstof
- Safetypakket met hesjes, gevarendriehoek en verbanddoos
- Gratis vervangend vervoer bij garantiereparaties van meer dan 24 uur
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Henri & Herman Basis"): SPOTiCAR Advanced (12 maanden); BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Henri & Herman Justlease Garantie (€ 895 meerprijs):
Iedere occasion van Henri & Herman is gecontroleerd op minimaal 100 kwaliteitspunten, hist
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.