Peugeot 308 SW 1.6 e-HDi | CLIMA | NAVI | PANO |

€ 2.199,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-11-2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 281.532 km
Deuren 5
Kenteken 02-STK-1 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.560 cc
Vermogen 82 kW (112 pk)

Peugeot 308 SW 1.6 e-HDi | CLIMA | NAVI | PANO |


€ 2.199,-

Algemeen

Bouwjaar 29-11-2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 281.532 km
Deuren 5
Kenteken 02-STK-1 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.560 cc
Vermogen 82 kW (112 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam S&N Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Steenoven 7
Postcode 3911 TX
Plaats Rhenen
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 14463211 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sn-autos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 182 x 156 cm
Wielbasis: 271 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.382 kg
Laadvermogen: 588 kg
GVW: 1.970 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 740 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal

Heeft u vragen of wilt u graag meer informatie? Wij helpen u graag. U kunt ons vrijblijvend bellen of mailen.

Mocht u van plan zijn om bij ons langs te komen dan verzoeken wij u vriendelijk om een afspraak te maken.

EX BPM !

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak

Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.

Autotest | Peugeot e-308 Zelfde recept, andere smaak

De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!

Plus

  • Unieke rijervaring dankzij iCockpit
  • vlot, sterk, stil en zuinig
  • Geslaagde vormgeving

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.

En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.

Deel deze advertentie