Bouwjaar | 10-03-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.584 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 45-RF-ZL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-03-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.584 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 45-RF-ZL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | A7-Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | smitspol 20H |
Postcode | 3861 RS |
Plaats | Nijkerk |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34569333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.a7-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 435 x 176 x 142 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.463 kg
Laadvermogen: 407 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 211 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik in de stad: 13,1 l/100km (1 op 7,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Uiteraard is inruil van uw huidige auto mogelijk.
Voor een vrijblijvende bezichtiging of proefrit graag even bellen of mailen.
Mocht u overdag geen tijd hebben, dan zijn wij eventueel ook in de avond en op zondag op afspraak voor u beschikbaar.
- Tenaamstellingen op locatie.
- Financiering mogelijk.
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag van 9:00 tot 18:00
Zaterdag van 10:00 tot 17:00
Disclaimer: Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Whatsapp: 06-34569333
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.