Peugeot 3008 1.6 THP AUTOMAAT, TURBO DEFECT

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-09-2010
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken 92-NKG-9 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 115 kW (157 pk)

Peugeot 3008 1.6 THP AUTOMAAT, TURBO DEFECT


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 28-09-2010
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken 92-NKG-9 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 115 kW (157 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Hoek AutoService
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hudsondreef 39
Postcode 3565 AV
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2378128 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dehoekautoservice.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Peugeot 3008 1.6 THP AUTOMAAT, TURBO DEFECT


- Kenteken: 92-NKG-9
- Merk: Peugeot
- Model: 3008
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 5FV
- Vermogen: 115 kW / 157pk
- Ledig gewicht: 1455 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 437 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 241 - 264 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Dimlichten automatisch
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor

Infotainment

- Radio-CD/MP3 speler

Interieur

- Airco (automatisch)
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuurbekrachtiging

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


TURBO DEFECT



EXPORT PRIJS EX BPM


FOR BPM MUST DEPOSIT



De Hoek AutoService
Hudsondreef 39
3565AV UTRECHT
030-2378128
ben.welkom1@gmail.com

www.dehoekautoservice.nl/

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot e-3008 | Van ruimtewonder tot stijlicoon

De 3008 is het meest populaire model van Peugeot. Dat succes is te danken aan de continue evolutie van het model. De 3008 begon als een eigenzinnige mix van een ruimteauto en een terreinauto. De volgende generatie was een moderne SUV. Voor de nieuwe generatie past Peugeot het concept opnieuw aan en kiest het voor nog modernere techniek in combinatie met modieuze vormgeving. Een geslaagde combinatie?

Autotest | Peugeot e-3008 Van ruimtewonder tot stijlicoon

De Peugeot 3008 heeft een evolutie meegemaakt van MPV via SUV tot fastback. Bij de derde generatie draait het meer dan ooit om uiterlijk vertoon. Elektrische aandrijving zorgt voor comfort.

Plus

  • onderscheidende vormgeving
  • laag energieverbruik / groot bereik
  • superieur gevoel dankzij iCockpit

Min

  • bestuurdersstoel niet voldoende in hoogte verstelbaar (te hoog)
  • veel suffe kleuren op de prijslijst, terwijl het lijnenspel alleen in blauw goed tot zijn recht komt
  • ruimte achterin voldoende, maar houdt niet over

Conclusie

Bij veel merken betekent een nieuwe auto slechts een nieuwe interpretatie van een bestaand concept. Het idee blijft hetzelfde, maar de techniek en de vormgeving worden gemoderniseerd. Peugeot daarentegen verandert zelfs het concept van de 3008! Wat begon als een wonderlijke mix, ontwikkelde zich via een moderne SUV tot een stijlvolle gezinsauto. Ruimte stond altijd centraal, maar steeds meer legt Peugeot de nadruk op stijl.

Toch biedt de 3008 meer dan alleen een mooi gezichtje. Voorheen was een verbrandingsmotor de norm, terwijl de nieuwe 3008 is ontworpen als elektrische auto. Ten opzichte van een soortgelijke auto met verbrandingsmotor biedt de e-3008 meer comfort tegen een lagere kilometerprijs, terwijl het bereik gelijk is. Naast andere elektrische auto's heeft de e-3008 weliswaar een tam karakter, maar is het verbruik zeer laag, de actieradius groot en het weggedrag verfijnd.

Wat blijft is de iCockpit. Die zorgt voor een uniek karakter. Het zorgt voor betere controle over de auto en betrekt de bestuurder meer bij het rijden.

Deel deze advertentie