Bouwjaar | 18-03-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 137.222 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-SZF-29 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-03-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 137.222 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-SZF-29 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Vleutensevaart |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vleutensevaart 17 |
Postcode | 3532 AD |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6331513 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvleutensevaart.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 397 x 174 x 146 cm
Wielbasis: 254 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.530 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 520 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Motorisch en technisch in topconditie. Onderhoudsboekjes aanwezig en ingevuld tot op heden inclusief 2 sleutels.Geen rokers auto! De geadverteerde prijs betreft een scherpe meeneemprijs! Mocht u meer informatie willen ontvangen, neemt u dan contact op.
Garantiepakket mogelijk vraag naar de voorwaarden. Let op ! Auto is scherp geprijsd, beperk inruil mogelijkheden vraag naar de mogelijkheid.
De koffie staat klaar!
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten in de advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-208 | Klein maar verfijnd
Een elektrische auto wordt gekocht om... de elektrische aandrijving! Dat ligt voor de hand, maar het brengt wel een uitdaging met zich mee. Omdat alles om de techniek draait, is het belangrijk om continu actueel te blijven. Voor modeljaar 2024 is de Peugeot e-208 daarom voorzien van een nieuwe elektrische aandrijflijn.
De Peugeot e-208 voor modeljaar 2024 heeft een groot bereik dankzij een sterke, maar zuinige elektromotor. Gedraagt zich desondanks zo veel mogelijk als een conventionele auto.
Plus
- laag verbruik / groot bereik
- Unieke rijervaring dankzij i-Cockpit
- prima rijeigenschappen
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Niet leverbaar met Focal-audio
- Matige hoofdruimte i.c.m. glazen panoramadak
Conclusie
De Peugeot 208 is vernieuwd voor modeljaar 2024. Het front is opnieuw getekend voor een nog scherpere aanblik. De uitrusting is rijker geworden en het infotainment-systeem laat zich voortaan eenvoudiger bedienen. De aandrijflijn van de elektrisch aangedreven e-208 is sterker en zuiniger geworden, met een grotere actieradius als bijkomstigheid.
Het heeft allemaal tot gevolg dat het verschil tussen de compacte en middelgrote modellen van Peugeot kleiner is geworden. De ruimte en de wegligging blijven die van een compacte auto, maar de verfijning staat nu op een hoger niveau.