Peugeot 206 + 1.4 HDiF XS Airco Mooi

€ 2.444,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-09-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 349.340 km
Deuren 5
Kenteken 85-SHP-5 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.398 cc
Vermogen 50 kW (68 pk)

Peugeot 206 + 1.4 HDiF XS Airco Mooi


€ 2.444,-

Algemeen

Bouwjaar 30-09-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 349.340 km
Deuren 5
Kenteken 85-SHP-5 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.398 cc
Vermogen 50 kW (68 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Den Boog Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Barwoutswaarder 11
Postcode 3449 HE
Plaats Woerden
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 724347 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vandenboogautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 13,8 s
Topsnelheid: 169 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 387 x 166 x 145 cm
Wielbasis: 244 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 951 kg
Laadvermogen: 542 kg
GVW: 1.493 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 520 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 250 - € 263 per kwartaal

Deze Peugeot 206 + komt uit 2011, werd geleverd van 01-10-2010 tot 31-12-2011 en kostte toen € 17.250,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2011 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 50 kW (68 PK) en een cilinderinhoud van 1398 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 169 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,0 liter per 100 km en hij weegt 951 kg. De APK is geldig tot 10-09-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 280,67 per kwartaal.
-
-
U merkt het meteen: dit is typisch Peugeot, Motion & Emotion. Een onweerstaanbare klasseauto. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook elektrisch bedienbare ramen voor, bumpers in carrosseriekleur en metallic lak.

De cruise control zorgt voor zorgeloos, ontspannen en zuinig rijgedrag. Het hele jaar door zorgt airconditioning voor een prettige temperatuur. Met lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en toerenteller is deze auto helemaal compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Peugeot 206 + is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Bij een gevaarlijke situatie is remmen essentieel. De Brake Assist haalt het maximum uit de remcapaciteiten van deze Peugeot 206 +.

Interesse voor deze Peugeot 206 +? Kom 'm dan van dichtbij bekijken. We maken graag een afspraak.

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Van Den boog Automotive.



Met meer dan 20jaar ervaring in de autobranche uw adres voor uw nieuwe auto.

Door de jaren heen heb ik een grote kring met autobedrijven om me heen verzameld waardoor ik een gevarieerd aanbod kan bieden en een constante nieuwe aanvoer heb van auto's

Alle inruil is mogelijk. Van auto tot caravan, motor of boot, ik ben altijd bereid een bod te doen en te kijken of we er samen uit kunnen komen.

Niet toe aan een nieuwe auto maar u wilt wel van uw huidige Auto (caravan motor etc) af, ook dan ben ik bereid u een bod te doen.



U kunt mij vinden in Woerden op onderstaand

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk

Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?

Autotest | Peugeot 206 plus Scherp rekenwerk

De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.

Plus

  • scherpe prijs
  • zeer ruim
  • nette prestaties, laag verbruik

Min

  • voelt minder solide dan Peugeot 207
  • veel rijgeluiden
  • karige uitrusting

Conclusie

Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.

Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.

Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.

Deel deze advertentie