Opel Vivaro 2.5 CDTI L1H1 Airco,Nap,Trekh,3 persoons

€ 4.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-01-2007
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 108.602 km
Deuren 5
Kenteken 59-VDL-9
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Opel Vivaro 2.5 CDTI L1H1 Airco,Nap,Trekh,3 persoons


€ 4.750,-

Algemeen

Bouwjaar 11-01-2007
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 108.602 km
Deuren 5
Kenteken 59-VDL-9
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.464 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Verweij
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lange Schaft 15
Postcode 3991 AP
Plaats Houten
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6371249 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.verweijautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: aug 2006 - dec 2010
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.710 kg
Laadvermogen: 1.275 kg
GVW: 2.985 kg

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
Emissieklasse: Euro 4

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

prijs is exclusief btw

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Deze goed onderhouden auto is van het bouwjaar 2007 en komt van de eerste eigenaar. Deze diesel heeft een handgeschakelde zesversnellingsbak. Uw passagiers laden hun bagage moeiteloos in en uit; de ruime deuropening met schuifdeur maakt het mogelijk.

Het spreekt voor zich dat u in deze auto ook airconditioning aantreft.

Wij leveren deze auto met het tellerrapport van Nationale Autopas. Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze Opel, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstreren.

= Bedrijfsinformatie =

prijs is exclusief btw of er moet marge vermeld staan

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Vivaro-e | Grijs kenteken, groen hart

Bij een bedrijfswagen draait alles om de kosten ten opzichte van de functionaliteit. Het is immers deel van het productieproces en dus is de keuze voor een auto even rationeel als die voor iedere andere machine. Toch komt er tegenwoordig een nieuw aspect bij de keuze van bedrijfsmiddelen: milieuvriendelijkheid. Opel stelt dat de Vivaro-e beide kan verenigen: deze elektrisch aangedreven bus zou voordeliger zijn in het gebruik en ook nog eens verantwoord zijn voor het milieu.

Autotest | Opel Vivaro-e Grijs kenteken, groen hart

De Opel Vivaro-e is een bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kilometerkosten en meer comfort, terwijl het laadvolume gelijk blijft. Een stap vooruit t.o.v. de vorige Vivaro.

Plus

  • voordelig in gebruik
  • benadert de luxe en het comfort van een personenauto

Min

  • minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen en Peugeot
  • (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie

Conclusie

Is de Opel Vivaro-e tegelijkertijd een verantwoorde bedrijfseconomische als een milieuvriendelijke keuze? Na zowel een theoretische beschouwing als een proefrit is het antwoord op die vraag een overtuigend "ja". Hoe groot het voordeel is, is echter wel afhankelijk van de toepassing van de Vivaro. Ook belangrijk om te weten: alhoewel het laadvolume gelijk is voor de diesel en de elektrische uitvoering, is het maximale laadgewicht voor de elektrische versie wel minder.

Met deze derde generatie van de Vivaro hebben de verfijning, de veiligheid en het comfort een grote stap vooruit gezet. Dat geldt voor alle uitvoeringen, maar natuurlijk biedt de Vivaro-e dankzij de elektrische aandrijving nog meer comfort.

Deel deze advertentie