Bouwjaar | 03-11-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 148.421 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 15.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 03-11-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 148.421 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rekro Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Turbinestraat 1 |
Postcode | 3903 LV |
Plaats | Veenendaal |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 551142 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rekroautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mrt 2019 - okt 2021
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L3H1
Afmetingen (LxBxH): 531 x 192 x 195 cm
Wielbasis: 328 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.660 kg
Laadvermogen: 1.440 kg
GVW: 3.100 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 193 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Nette en complete van de 1e Eigenaar afkomstige Opel Vivaro 2.0 CDTi 150pk L3 H1 Innovation Edition Euro 6 bj. 11-2020 met oa. Airco,Cruisecontrol,Navigatie Fullmap,Camera,Bleutooth voorbereiding,DAB,Elektrisch bedienbare ramen,Leder Stuurwiel,Bumpers en Spiegels in kleur,Bijrijdersbank,Sidebarss,Lm-Velgen etc. etc. Incl. Algehele Onderhoudshistorie Prijs 15.950,= Exl. BTW
= Bedrijfsinformatie =
Kijk voor meerdere foto's op www.rekroautos.nl.
Inruil is mogelijk.
Voor een gunstige auto financiering of auto verzekering klikt u op onze button.
Een Dekra of Merk-dealer aankoopkeuring behoort tot de mogelijkheden.
Graag tot ziens bij Rekro Auto's aan de Turbinestraat 1 te Veenendaal.
Wij zijn regelmatig onderweg om zorg te dragen voor nieuwe aanvoer van onze voorraad occasions. Belt u even voor het maken van een afspraak, dan zorgen wij ervoor dat de auto klaarstaat voor uw proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Vivaro-e | Grijs kenteken, groen hart
Bij een bedrijfswagen draait alles om de kosten ten opzichte van de functionaliteit. Het is immers deel van het productieproces en dus is de keuze voor een auto even rationeel als die voor iedere andere machine. Toch komt er tegenwoordig een nieuw aspect bij de keuze van bedrijfsmiddelen: milieuvriendelijkheid. Opel stelt dat de Vivaro-e beide kan verenigen: deze elektrisch aangedreven bus zou voordeliger zijn in het gebruik en ook nog eens verantwoord zijn voor het milieu.
De Opel Vivaro-e is een bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kilometerkosten en meer comfort, terwijl het laadvolume gelijk blijft. Een stap vooruit t.o.v. de vorige Vivaro.
Plus
- voordelig in gebruik
- benadert de luxe en het comfort van een personenauto
Min
- minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen en Peugeot
- (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie
Conclusie
Is de Opel Vivaro-e tegelijkertijd een verantwoorde bedrijfseconomische als een milieuvriendelijke keuze? Na zowel een theoretische beschouwing als een proefrit is het antwoord op die vraag een overtuigend "ja". Hoe groot het voordeel is, is echter wel afhankelijk van de toepassing van de Vivaro. Ook belangrijk om te weten: alhoewel het laadvolume gelijk is voor de diesel en de elektrische uitvoering, is het maximale laadgewicht voor de elektrische versie wel minder.
Met deze derde generatie van de Vivaro hebben de verfijning, de veiligheid en het comfort een grote stap vooruit gezet. Dat geldt voor alle uitvoeringen, maar natuurlijk biedt de Vivaro-e dankzij de elektrische aandrijving nog meer comfort.