Bouwjaar | 01-05-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.613 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GD-273-S Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 8.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-05-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.613 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GD-273-S Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Henken |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Fokkerstraat 39 |
Postcode | 3905 KV |
Plaats | Veenendaal |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23450110 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhenken.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.513 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4913 x 1856 x 1520 cm
Wielbasis: 274 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn een familiebedrijf dat zich al meer dan 50 jaar bezighoudt met de in- en verkoop en onderhoud van gebruikte auto's van alle merken. Ook voor schadeherstel, aircoservice, financiering, import/export dienstverlening kunt u bij ons terecht op de Fokkerstraat 39 (showroom verkoop) en de Nieuweweg Noord 313 (werkplaats) te Veenendaal.
Onze gevarieerde voorraad is veelal afkomstig van dealerbedrijven en leasemaatschappijen . Daarnaast is het ook mogelijk om uw huidige auto bij ons in te ruilen. Al onze auto's zijn voorzien van Nationale Autopas.
Door onze scherpe inkoop en beperkte bedrijfskosten kunnen wij onze auto's tegen zeer scherpe prijzen aanbieden.
Voor meer informatie kunt u mij bereiken op 06-23450110
Wij hopen dat wij iets voor u kunnen betekenen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.