Opel Grandland X 1.5 CDTi Business Executive

€ 12.950,-

Bouwjaar 21-02-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 224.724 km
Deuren 4
Kenteken XH-635-F Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Opel Grandland X 1.5 CDTi Business Executive


€ 12.950,-

Algemeen

Bouwjaar 21-02-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 224.724 km
Deuren 4
Kenteken XH-635-F Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kadours Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Boslandweg 50
Postcode 3911 VE
Plaats Rhenen
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 19421885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kadoursautos.eu/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 53 liter
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.335 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 715 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4477 x 1856 x 1630 cm
Wielbasis: 268 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Grandland GSE | Wassen neus of neusje van de zalm?

De Grandland is het topmodel van Opel. Dat betekent niet alleen dat het het grootste model is, maar ook dat het als eerste profiteert van nieuwe ontwikkelingen. Daarom is de Grandland er nu ook als "GSE". Echter, afgaande op de specificaties is dat slechts een nieuwe naam voor bestaande techniek. Is de GSE een wassen neus of daadwerkelijk het neusje van de zalm?

Autotest | Opel Grandland GSE Wassen neus of neusje van de zalm?

De Opel Grandland GSE is sterk, stil en zuinig dankzij plug-inhybride aandrijving. Een aangepast onderstel betrekt de bestuurder meer bij het rijden.

Plus

  • snel, sterk en stil
  • ruim en praktisch

Min

  • oude aandrijflijn onder nieuwe naam
  • niet voordeliger dan een volledig elektrische SUV

Conclusie

Is de Opel Grandland GSE het neusje van de zalm of een wassen neus? Dat laatste. De aanpassingen om van een standaard Grandland tot een GSE te komen zijn namelijk minimaal. De optische wijzigingen zijn klein, want standaard was de Grandland al leverbaar met tweekleurige lak. Op (prima) sportstoelen na, is de uitrusting niet rijker of moderner geworden. Ook de 300 pk sterke plug-inhybride motor was al leverbaar.

Het enige verschil zit in het weggedrag. Dankzij een aangepast onderstel behoudt de Grandland zijn comfort, maar is de dynamiek sterk verbeterd. Daarmee is de GSE nog niet sportief, maar wel meer capabel. Uiteindelijk overtuigt de GSE niet als sportief model, maar wel als top-uitvoering van de Grandland.

Deel deze advertentie