Bouwjaar | 25-06-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.290 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-KRG-20 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.362 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 6.994,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.290 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-KRG-20 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.362 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Den Boog Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Barwoutswaarder 11 |
Postcode | 3449 HE |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 724347 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandenboogautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R18
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 181 x 154 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.371 kg
Laadvermogen: 669 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Deze Opel Astra Sports Tourer komt uit 2013, werd geleverd van 01-12-2010 tot 31-07-2014 en kostte toen € 28.630,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 103 kW (140 PK) en een cilinderinhoud van 1364 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 200 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,8 liter per 100 km en hij weegt 1371 kg. De APK is geldig tot 24-03-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.
-
-
Vertrouwd én vooruitstrevend. Mooi hoe ze dat bij Opel al decennia blijven volhouden. Of, zoals ze zelf zeggen: 'De toekomst is voor iedereen'. De aandrijving van deze Opel wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, metallic lak en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Net als een smartphone of een slimme speaker kunt u deze auto bedienen met stemcommando's. Het navigatiesysteem loodst u snel naar uw reisdoel. Bij de luxe van deze auto hoort ook electronic climate control. Parkeersensoren helpen u tijdens het in- en uitparkeren. In deze Opel kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, toerenteller en lederen versnellingspook.
In de Opel Astra Sports Tourer heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Fijne optie, die hill hold control. U mag ook automatische hellingproef zeggen. Want dat is het. Geen millimeter achteruit rollen bij het wegrijden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.