Nissan X-Trail 2.2 dCi Comfort Bestelauto

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-06-2003
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 245.420 km
Deuren 5
Kenteken 25-BJ-HP
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.184 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Nissan X-Trail 2.2 dCi Comfort Bestelauto


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 11-06-2003
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 245.420 km
Deuren 5
Kenteken 25-BJ-HP
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.184 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Hoek AutoService
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hudsondreef 39
Postcode 3565 AV
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2378128 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dehoekautoservice.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • radio/cassette speler
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Nissan X-Trail 2.2 dCi Comfort Bestelauto


- Kenteken: 25-BJ-HP
- Merk: Nissan
- Model: X-Trail
- APK tot: 28-08-2024
- Tellerstand: 245420 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2003
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 2184 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 84 kW / 114pk
- Ledig gewicht: 1535 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 177 cm
- Laadruimte hoogte: 104 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3


Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Getint glas
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Radio-cassette

Interieur

- Airco (automatisch)
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Elektronische remkrachtverdeling


MOTOR 100%

FUSEEKOGEL MAAKT GELUID TIJDENS HET RIJDEN

BESTELAUTO, GRIJS KENTEKEN



De Hoek AutoService
Hudsondreef 39
3565AV UTRECHT
030-2378128
ben.welkom1@gmail.com

www.dehoekautoservice.nl/

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan X-Trail | Innovatie zonder inspanning

Dit is de vierde generatie van de Nissan X-Trail. De X-Trail begon als terreinwagen voor recreatief gebruik en groeide steeds verder uit tot gezinsauto. Deze volgende generatie zet een opmerkelijke nieuwe stap: de auto is innovatief en behoudend tegelijk. Hoe zit dat precies?

Autotest | Nissan X-Trail Innovatie zonder inspanning

De Nissan X-Trail is innovatief en conservatief tegelijk. De techniek is vernieuwend, terwijl Nissan er alles aan doet om geen enkele inspanning of aanpassing van de bestuurder te vragen. Rijdt goed.

Plus

  • comfort van een elektrische auto, zonder noodzaak tot opladen
  • ook onder moeilijke omstandigheden eenvoudig te rijden
  • ruim en praktisch

Min

  • matige klank Bose-audiosysteem
  • testauto niet vrij van rammeltjes
  • minder zuinig dan standaard hybride

Conclusie

De vierde generatie van de Nissan X-Trail is een bijzondere auto. Onderhuids is de X-Trail namelijk heel innovatief. Tegelijkertijd doet Nissan er alles aan om te voorkomen dat de bestuurder de X-Trail als vreemd ervaart of de routines moet aanpassen.

Zo ziet de X-Trail er niet uit als een vliegende schotel of een product uit de windtunnel. De X-Trail is een SUV met een stoere en avontuurlijke uitstraling. Dankzij de ruime buitenmaten is dit één van de weinige 7-zitters in het segment, alhoewel het correcter is om van een "5+2"-zitter te spreken.

Het meest bijzonder is de aandrijflijn. Met "E-Power" biedt de X-Trail de rust, souplesse en prestaties van een elektrische auto zonder de noodzaak om op te laden met een stekker. Daar staat tegenover dat de "X-Trail e-Power" wel moet tanken als een auto met benzinemotor en bovendien meer verbruikt dan een doorsnee (plugin) hybride. Wie dat nadeel voor lief neemt, ervaart de X-Trail als meer comfortabel en meer capabel dat de concurrentie.

Wanneer wordt gekozen voor het optionele "e-4ORCE" komt de techniek nog beter tot zijn recht. Dan reageert de X-Trail ongeacht de situatie op dezelfde vertrouwenwekkende manier. Kortom: de X-Trail zorgt voor innovatie zonder enige inspanning van de bestuurder.

Deel deze advertentie