Bouwjaar | 11-06-2003 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 245.420 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 25-BJ-HP |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.184 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-06-2003 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 245.420 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 25-BJ-HP |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.184 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Hoek AutoService |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hudsondreef 39 |
Postcode | 3565 AV |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2378128 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dehoekautoservice.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Nissan X-Trail 2.2 dCi Comfort Bestelauto
- Kenteken: 25-BJ-HP
- Merk: Nissan
- Model: X-Trail
- APK tot: 28-08-2024
- Tellerstand: 245420 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2003
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 2184 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 84 kW / 114pk
- Ledig gewicht: 1535 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 177 cm
- Laadruimte hoogte: 104 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Getint glas
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Radio-cassette
Interieur
- Airco (automatisch)
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Elektronische remkrachtverdeling
MOTOR 100%
FUSEEKOGEL MAAKT GELUID TIJDENS HET RIJDEN
BESTELAUTO, GRIJS KENTEKEN
De Hoek AutoService
Hudsondreef 39
3565AV UTRECHT
030-2378128
ben.welkom1@gmail.com
www.dehoekautoservice.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan X-Trail | Innovatie zonder inspanning
Dit is de vierde generatie van de Nissan X-Trail. De X-Trail begon als terreinwagen voor recreatief gebruik en groeide steeds verder uit tot gezinsauto. Deze volgende generatie zet een opmerkelijke nieuwe stap: de auto is innovatief en behoudend tegelijk. Hoe zit dat precies?
De Nissan X-Trail is innovatief en conservatief tegelijk. De techniek is vernieuwend, terwijl Nissan er alles aan doet om geen enkele inspanning of aanpassing van de bestuurder te vragen. Rijdt goed.
Plus
- comfort van een elektrische auto, zonder noodzaak tot opladen
- ook onder moeilijke omstandigheden eenvoudig te rijden
- ruim en praktisch
Min
- matige klank Bose-audiosysteem
- testauto niet vrij van rammeltjes
- minder zuinig dan standaard hybride
Conclusie
De vierde generatie van de Nissan X-Trail is een bijzondere auto. Onderhuids is de X-Trail namelijk heel innovatief. Tegelijkertijd doet Nissan er alles aan om te voorkomen dat de bestuurder de X-Trail als vreemd ervaart of de routines moet aanpassen.
Zo ziet de X-Trail er niet uit als een vliegende schotel of een product uit de windtunnel. De X-Trail is een SUV met een stoere en avontuurlijke uitstraling. Dankzij de ruime buitenmaten is dit één van de weinige 7-zitters in het segment, alhoewel het correcter is om van een "5+2"-zitter te spreken.
Het meest bijzonder is de aandrijflijn. Met "E-Power" biedt de X-Trail de rust, souplesse en prestaties van een elektrische auto zonder de noodzaak om op te laden met een stekker. Daar staat tegenover dat de "X-Trail e-Power" wel moet tanken als een auto met benzinemotor en bovendien meer verbruikt dan een doorsnee (plugin) hybride. Wie dat nadeel voor lief neemt, ervaart de X-Trail als meer comfortabel en meer capabel dat de concurrentie.
Wanneer wordt gekozen voor het optionele "e-4ORCE" komt de techniek nog beter tot zijn recht. Dan reageert de X-Trail ongeacht de situatie op dezelfde vertrouwenwekkende manier. Kortom: de X-Trail zorgt voor innovatie zonder enige inspanning van de bestuurder.