Bouwjaar | 01-03-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | - |
€ 38.855,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van Dompzelaar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Limiet 7 |
Postcode | 4131 NR |
Plaats | Vianen Ut |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)347 - 370347 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvandompzelaar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2023 - 2024
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 140 kW (190 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.587 kg
Max. trekgewicht: 750 kg
Wielbasis: 267 cm
Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Energielabel: B
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Afleverpakket B
Dit afleverpakket bevat: BOVAG Afleverbeurt
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Het doordachte ontwerp van de Nissan Qashqai maakt hem tot een comfortabele en veelzijdige auto voor het hele gezin. Deze auto is bijna nieuw, ondanks dat hij uit 2024 komt; hij heeft slechts 15 kilometer afgelegd. De aandrijving van deze SUV komt voor rekening van een driecilinder motor en een automatische transmissie. De stoelen zijn verwarmd en bieden ook in winterse kou een comfortabele zit. Het glazen panoramadak laat meer licht binnen in het interieur en zorgt voor een magnifiek uitzicht naar buiten. Als de 'r' in de maand zit, komt zo'n verwarmd stuurwiel als geroepen! Bij de uitrusting van deze Nissan horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Wat ook opvalt, is de strakke en overzichtelijke informatie die het digitale dashboard levert. De functie van deze 360 graden camera is vooral nuttig in smalle straatjes waar het zicht beperkt is. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Vanaf elke plek contact maken met deze auto: dat kan met behulp van remote services, die u simpel activeert met uw smartphone. Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audio-installatiesysteem en ook het full map navigatiesysteem gaat met knoppen op het stuur. Natuurlijk is de audio-installatie voorzien van DAB-ontvangst. En deze auto heeft ook achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning, draadloos opladen, regensensor en keyless entry als standaard uitrusting.
Als bestuurder van deze Nissan bent u nooit alleen. U wordt onderweg bijgestaan door technologische hulpmiddelen die samen met u de weg in de gaten houden. Als het nodig is, grijpen ze zelfs in, door te remmen of bij te sturen. Bij de veiligheidssystemen van deze Nissan hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. Het Lane-keeping sy
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.