Bouwjaar | 12-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.840 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KZ-286-F Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 18.975,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.840 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KZ-286-F Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gebrs. Kooij |
Contactpersoon | Marco Kooy |
Adres | Rijksstraatweg 32F |
Postcode | 3545 NA |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6621231 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokooy.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 181 x 159 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.260 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Pakket 1: (inbegrepen): APK (minimaal 6 maanden geldig) / Technische controle / Tenaamstelling voertuig / Vrijwaren inruilauto (inruil bespreekbaar) / Reinigen interieur en exterieur / Nationale AutoPas
- Pakket 2: (€ 795 meerprijs): 12 Maanden BOVAG garantie / Onderhoudsbeurt conform onderhoudshistorie / APK (minimaal 6 maanden geldig) / Gratis vervangend vervoer (tijdens de garantieperiode) / Reinigen interieur en exterieur / Nationale AutoPas
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Pakket 1:"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
In nette staat verkerende Nissan Qashqai welke origineel Nederlands geleverd is. Motorisch is de beschikking over een sterke 1.2 benzinemotor en levert een vermogen van 116 PK. De vorige eigenaar heeft deze auto altijd keurig onder- en bijgehouden, waarbij zowel het interieur en exterieur er verzorgd uitzien. Daarbij is het onderhoud periodiek uitgevoerd en in het bijgevoegde serviceboekje afgestempeld. Geleverd in de luxe N-Connecta uitvoering is deze Qashqai voorzien van het juiste optiepakket en een fijne automatische transmissie, welke comfortabele rijeigenschappen toont in het hedendaagse verkeer. Tevens is deze auto voorzien van een correcte en aantoonbare Nationale AutoPas (kilometerteller certificaat). Enkel een Nederlands geleverde auto beschikt over een 'logische' NAP en behoudt te allen tijde een hogere (rest)waarde ten opzichte van een geļmporteerde auto.
Bij Autobedrijf Kooy kunt u een keuze maken uit onderstaande opleverpakketten. Op die manier bepaalt u zelf alle aanvullende garanties, diensten en zekerheden. Bij beide opleverpakketten is het mogelijk om uw huidige auto in te ruilen.
Opleverpakket 1. € 0,-
- APK (minimaal 6 maanden)
- Technische controlebeurt
- Reinigen interieur & exterieur
- Tenaamstellen nieuwe auto
- Vrijwaren inruilauto
Opleverpakket 2. €795,-
- APK (minimaal 6 maanden)
- Onderhoudsbeurt conform fabrieksopgave
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.