Bouwjaar | 10-11-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.058 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-863-JB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 16.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-11-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.058 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-863-JB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Import Garant |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Energieweg 3 |
Postcode | 3751 LT |
Plaats | Bunschoten Spakenburg |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 7853506 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoimportgarant.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021
Technische informatie
Koppel: 165 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 439 x 181 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.260 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,9 mg/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Bent u nog niet overtuigd van deze bijna nieuwe auto? (ENGLISH BELOW)
Meer informatie en foto's vindt u op www.aigautomotive.nl/occasions-direct-op-voorraad/, of kom gezellig langs op de Energieweg 3 in Bunschoten-Spakenburg voor een proefrit en/of bezichtiging!
Inruil is mogelijk!
Voor een prijsopgave van uw inruilauto kunt u ons foto's toesturen via een bericht + de km stand en kenteken, of u kunt deze informatie mailen naar info@aigautomotive.nl
Heeft u interesse of een vraag?
Bel of mail ons! ( +31 (0)6 15 40 64 66 ) of info@aigautomotive.nl)
Wij zijn: RDW Erkend
&
Rekenen geen aflever kosten voor het afleveren van deze bijna nieuwe auto.
Wij leveren deze auto af als nieuw in onze showroom of bij u op locatie.
Deze advertentie en de inhoud ervan is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Het is echter mogelijk dat in de gehanteerde advertentietekst bepaalde opties en/of accessoires zijn vermeld welke niet op deze specifieke auto aanwezig zijn. Er kunnen derhalve aan de advertentie geen rechten worden ontleend en AIG Automotive kan nooit aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud en veiligheid van de verstrekte informatie.
Still not convinced about this almost new car?
You can find more information and pictures at www.aigautomotive.nl/occasions-direct-op-voorraad/, or drop by at Energieweg 3 in Bunschoten-Spakenburg for a test drive and/or a viewing!
Trade-in is possible!
For a quotation of your trade-in car, please send us pictures via a message + mileage and registration number, or you can e-mail this information to info@aigautomotive.nl.
Are you interested or do you have a question?
Call or mail us! ( +31 (0)6 15 40 64 66 ) or info@aigautomotive.nl)
We are: RDW Approved
&
Do not charge delivery costs for the delivery of this almost new car.
We deliver this car as new in our showroom or at your location.
This advertisement and its contents have been compiled with the utmost care. However, it is possible that the advertising text used may mention certa
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.