Bouwjaar | 13-06-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.533 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-TZJ-72 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 13-06-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.533 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-TZJ-72 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Hoek AutoService |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hudsondreef 39 |
Postcode | 3565 AV |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2378128 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dehoekautoservice.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Nissan Qashqai 1.2 Benzine, 158.000 Km, 6-MND GARANTIE
- Kenteken: 9-TZJ-72
- Merk: Nissan
- Model: Qashqai
- APK tot: 18-03-2025
- Tellerstand: 158533 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1197 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: HRA2
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1250 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 438 cm
- Hoogte: 1590 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Chroom delen exterieur
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Extra getint glas achter
- Keyless entry
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 19"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Panoramadak
- Parkeer assistent
- Parkeersensor voor en achter
Infotainment
- Audio-navigatie full map
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Radio CD speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Dodehoek detectie
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Rondomzicht camera
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
- Rijstrooksensor
- Verkeersbord detectie
- Vermoeidheids herkenning
MOTOR 100%
** DEZE PRIJS BEDRAAGT INCLUSIEF 6 MAANDEN GARANTIE **
Leuke extra optie's:
* AIRCO ( CLIMATE CONTROL )
* STUURBEKRACHTIGING
* MULTIMEDIA BEDIENING AAN HET STUUR
* ESP
* 4 X ELEKTRISCHE RAMEN
* 2 X SLEUTELS MET AFSTANDBEDIENING
* ELEKTRISCH VERSTELBARE BUITENSPIEGELS EN ELEKTRISCH INKLAPBAAR
---------- MET NATIONALE AUTOPAS ---------------
De Nationale Auto Pas garandeert de kilometerstand van deze auto. U ziet dit aan het NAP-logo bij de kilometerstand en aan de km-stand rapportage. ( zie laatste foto )
Betreft een frisse en hele nette auto. Onderhoudsboekjes zijn aanwezig en afgestempeld. Voertuig is goed en keurig op tijd onderhouden geweest.
INRUIL IS MOGELIJK
AL ONZE VOERTUIGEN WORDEN AFGELEVERD INDIEN NODIG MET EEN NIEUWE APK EN SERVICE-BEURT
OM TE PROEFRIJDEN BENT U VAN HARTE WELKOM, DE KOFFIE STAAT ALTIJD KLAAR, NEEMT U HIERVOOR C
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.